amt8 logic midi instelling probleem

matrixxx

Ouwe rot
Lid sinds
30 oktober 2001
Berichten
3.945
beste mensen ik heb het lekker voor elkaar hier

ik zit hier met logic audio 5.1(op win2000) en een amt8
deze is serieel aangeloten met de laatste drivers en ik heb contact met de computer
maar nu............

ik wil een output poort kiezen in logic en tot mijn verbazing kan ik alleen maar kiezen uit no driver en 2 tm 8 dus 1 is niet aanwezig
het leuke is kies ik bv 2 en wil ik op een andere sequence bv 3 kiezen springt de rest ook naar 3 waar ik net wat heb opgenomen
zowel input 1 als output 1 werkt niet en daar heb ik net mijn masterkeyboard op aangesloten

ik zal wel ergens een instelling verkeer hebben staan maar ik zou niet weten wat

wie weet wat ik nou verkeerd doe

alvast bedankt voor jullie goede antwoorden
 
Hoeveel midi I/O zie je binnen windows?

Ik werk nog met Win98SE en daar zie je dat in:
Configuratiescherm->Multimedia->Apparaten

Als alles OK is, dan zou je zelfs 9 I/O voor 1 AMT8 moeten zien,
waarbij output 0 de som van alle andere midi outputs.
Als dit niet OK is zou ik de driver opnieuw installeren.
Hier kan je trouwens ook de naam van een output veranderen.

Waarom gebruik je trouwens de USB poort niet?
 
ik heb ff gekeken bij wat je opschreef in windows 2000 en ja ik zie 0 tm 9 staan
onder in mijn taakbalk zie ik de amt ook staan maar wat voor instellingen moet ik daar hebben en wat voor instellingen ben ik misschien vergeten in logic

ik heb de amt via usb willen aansluiten maar ik krijg dat voor geen mogenllijkheid voor elkaar en via de seriele poort wel
 
voor de 50ste keer de drivers geinstaleerd en ik kan nog steeds maar een output selecteren op de amt 8
nu heb ik het voor elkaar dat ik alleen output 3 tm 8 kan kiezen
ik kan wel via die ene output die ik heb geselecteerd midi versturen en dat werkt prima

zit er op de amt8 een reset weet iemand dat (google heeft mij geen resultaat opgeleverd)

raar gebeuren de eerste keer werkte de amt prima en zelfs via usb maar ik ben nu al een week bezig met telkens half resultaat
wat me ook opvalt is dat de amt8 niet word herkend in de computer automatisch heeft dat er mee te maken????
 
In je apparaatbeheer alles wat op die midi controller lijkt uninstallen. Ook de vraagtekentjes. Alles wat hij mist zoekt hij er zelf wel weer bij.

Dan zal hij bij het opnieuw opstarten nieuwe dingen vinden. Zit daar die emagic bij kijken of hij goed geinstalleerd is.

Anders de drivers upgraden/herinstalleren en dan lekker eigenwijs voor de directory kiezen waar je die driver files in hebt gezet.

Als je hem serieel hebt aangesloten dan moet je wel weten welke com-poort met wel IRQ's en IO poorten hij op zit. Dat maakt nl. uit.
 
Re: amt8 logic midi instelling probleem

Origineel geplaatst door zoe
beste mensen ik heb het lekker voor elkaar hier

ik zit hier met logic audio 5.1(op win2000) en een amt8
deze is serieel aangeloten met de laatste drivers en ik heb contact met de computer
maar nu............

ik wil een output poort kiezen in logic en tot mijn verbazing kan ik alleen maar kiezen uit no driver en 2 tm 8 dus 1 is niet aanwezig
het leuke is kies ik bv 2 en wil ik op een andere sequence bv 3 kiezen springt de rest ook naar 3 waar ik net wat heb opgenomen
zowel input 1 als output 1 werkt niet en daar heb ik net mijn masterkeyboard op aangesloten

ik zal wel ergens een instelling verkeer hebben staan maar ik zou niet weten wat

wie weet wat ik nou verkeerd doe

alvast bedankt voor jullie goede antwoorden

toch een driver probleem denk ik,laatste drivers?
mischien windows opnieuw installen en de drivers?
de control software geinstalled? mischien zie je daar meer,heeft een midi monitor.
drivers conflict met andere drivers?

je schreef:"het leuke is kies ik bv 2 en wil ik op een andere sequence bv 3 kiezen springt de rest ook naar 3 waar ik net wat heb opgenomen "
selecteer een track ,ga naar >functions.track>create track with next instrument>dan secteer je de nieuw aangemaakte track>click nu in "functions>track,op create new track.

mischien is dat het het probleem voor het bovenstaande probleem,de drivers enzo kan echt vanalles zijn...

zo'n compuman ben ik ook nie:)
 
Back
Top