• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

TK/TR: Roland SH32, Korg R3, Roland Juno-6

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

jupiter

beatsbleepsleadsnoises
Lid sinds
28 november 2006
Berichten
451
Locatie
Eppegem (B)
Ik heb laatste weken veel ingekocht, wat gespeeld met nieuwe toys, setup gewijzigd en nu mogen er enkele machines gaan. Allemaal machines die van SF-leden komen. Hierbij de machines die ik aan de kant zet en te koop aan bied. vaste prijzen, liefst ophalen/brengen, eventueel versturen (kosten voor koper). Ik heb ook altijd wel interesse in ruil, met eventuele bijbetaling (ik zoek TR606 en Korg Mono/Poly).

Roland SH-32 (in orginele doos, met adapter, handleiding etc). 250e.
Onderschat 32-stemmig monstertje!:duivels:

Korg R3 (met kabel, adaptor, de rest is downloadbaar chez Korg) 275e.
Mooie compacte machine gebaseerd op de Radias!8~

Roland Juno-6. Opgelet de arpeggiator werkt enkel UP omdat er barst in printplaat zit, dus dit is onherstelbaar! :stupid Blijft wel leuke synth, maar dit is een gehandicapte oude dame. Verder functioneert het ding perfect en ziet het er nog netjes uit ... 150e

Laat maar wat weten via PB ... we komen er wel uit ...
PROMO-COMBI-DEAL ... Als je ze samen neemt kost het je 600e ... veel synths voor weinig geld ... :D
 
WHOHOO ... dat gaat snel ...
JUNO voorlopig gereserveerd
SH32 heeft geïnteresseerde
 
Na Juno-6, nu ook SH32 weg (wordt morgen geruild).
R3 blijft nog en mag weg voor 250e ...
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top