• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Edirol FA-66 geluidskaart, Korg Nano Kontrol

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

ActoDi

Tweaker
Lid sinds
9 januari 2008
Berichten
185
Locatie
Enschede
Te koop aangeboden:

Edirol FA-66 Geluidskaart. Een erg fijne en compacte geluidskaart in een bijzonder robuust jasje. 6 in/ 6 uit met maximaal 24 bit, 96 Khz. Of 4 in/ 4 uit op 192 Khz. Bovendien is hij stand-alone te gebruiken!

Ik heb hem destijds gekocht voor 300+ euro's (zie bonnetje op de foto) en hij is gebruikt. Er zitten wat minimale beschadegingetjes aan de rand van de metalen casing (zie foto's). Hij werkt perfect. Nooit problemen mee gehad! Er zat ooit een 4 pin naar 6 pin firewire kabel bij. Die werkte bijzonder brak met m'n laptop omdat de aansluiting elke keer uit m'n laptop floepte tijdens live sets. Deze heb ik vervangen door een 6 pin naar 6 pin kabel met een Sweex 2 port firewire ExpressCard, waardoor hij altijd stevig blijft zitten.

Ik doe hem weg omdat ik toe ben aan meer in en outputs. Ik wil eventueel wel ruilen voor een net zo degelijke Firewire geluidskaart met ADAT mogelijkheden. Bijbetaling van mijn/ jouw kant komen we wel uit.

Prijs (inclusief firewire card): 200 euro

Specs:

http://www.roland.com/products/en/FA-66/specs.html

Foto's:

http://www.flickr.com/photos/actodi/tags/fa66/
5709192981
9Gv7aK
9Gv7aK

-

Korg Nano Kontrol. Low budget USB midicontroller. Eén keer uit de verpakking gehaald. maar ik heb em nooit gebruikt. Nieuw dus!

Prijs: 30 euro.

Foto's:
 

Attachments

  • FA-66 01.jpg
    FA-66 01.jpg
    64 KB · Bekeken: 66
  • FA-66 02.jpg
    FA-66 02.jpg
    83,7 KB · Bekeken: 73
  • FA-66 03.jpg
    FA-66 03.jpg
    73,2 KB · Bekeken: 62
  • FA-66 04.jpg
    FA-66 04.jpg
    56,8 KB · Bekeken: 69
  • FA-66 05.jpg
    FA-66 05.jpg
    74,9 KB · Bekeken: 71
Korg Nano Kontrol is gereserveerd!

FA-66 + Sweex Firewire card: 200,-
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top