• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Opruiming: MPC2500, Projectmix, Dynaudio BM5A, Protools/MPTK2/I.E.P.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

koc75

Stamgast
Lid sinds
22 oktober 2008
Berichten
143
Locatie
Amsterdam
Aangezien ik mijn huidige setup wil omzetten in een mobiele bied ik de volgende zaken te koop aan:

  • MPC2500 met JJ OS2 XL, 128 Mb intern geheugen, 40 Gb harddisk, DVD-brander en stofhoes. Doos en manual zijn aanwezig. €900,=
  • M- Audio Projectmix I/O incl. stofhoes. €600,=
  • Set Dynaudio BM5A incl. Quiklok BS-300 standaards. Dozen zijn aanwezig. €700,=
  • Protools 8, Music Production Toolkit 2, Instrument Expansion Pack Licenties. Alles staat op een Ilok, deze bied ik aan (uiteraard inclusief het password van mijn account). 500,=
Alles heeft in mijn rookvrij studiootje gestaan en is in prima staat. De monitors hebben altijd op appartementlevel afgespeeld (niet erg luid dus...).

Voor de hele boel in één koop is de vraagprijs €2500,=

P1010570.JPG P1010569.jpg 01b5d75f5e5609ff091676d440dc2008_full.jpg 28be4f7eaa3ae61ecb33da1ee4807a19_full.jpg P1010574.jpg
 
Nogmaals een kleine prijsverlaging:

MPC: €850,-
Projectmix: €550,-

De prijs voor de Ilok met licenties blijft gelijk en de BM5A's zijn gereserveerd t/m maandag.
 
Ik haal de reservering van de Dynaudio's af en verlaag de prijs nog 1 maal.

Dynaudio BM5A's €650,=
 
Ok, laatste prijsverlaging, dan hoef ik me daar niet meer mee bezig te houden... ;)

MPC: €800,-
Projectmix: €500,-

Dynaudio BM5A's €650,=

Deze prijzen zijn vast.
 
De Dynaudio's zijn zojuist opgehaald door een Synthforum lid. :)

De Projectmix is er nog en mag voor €500,- weg.
De Ilok met de softwarelicenties moet ook B]€500,-[/B] opbrengen.

Samen mag je ze meenemen voor €900,-
 
De Projectmix is zo goed als zeker verkocht.

Heb nu dus nog de Ilok met Pro Tools 8 M-Powered licentie (en de Instrument Expansion Pack en Music Production Toolkit) in de aanbieding voor 500 euro.
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top