[Electronica] Frank James - Flying Colours

JapaneseFood

Ableton rocker
Lid sinds
22 augustus 2009
Berichten
434
Locatie
Eindhovuh
En weer een trackkie afgerond. Dit maal een keer gemaakt wat ik zelf leuk vind om te maken. Dus rare chords en een lekker harde beat.
Chords zou ik verder uit kunnen werken, maar ik vond het hem zo lekker easy going.

Ik hoop dat jullie hem ook een beetje chil vinden 8)

imgres

http://soundcloud.com/frankjames-1/frank-james-flying-colours

* Update - youtube linkje


Graag kritiek!
 
Laatst gewijzigd:
klinkt lekker als basis, kan nog in mijn smaak wel ietsie aan fills gebruiken maar missschien wil je juist dit zo houden, klink zo ook al goed
 
klinkt lekker als basis, kan nog in mijn smaak wel ietsie aan fills gebruiken maar missschien wil je juist dit zo houden, klink zo ook al goed

Ja daar heb je gelijk in. Ik ga hem aan het einde van de week nog even wat beter afmixen en de fills/breaks wat beter uit werken. Voice sample valt eigenlijk ook een beetje weg in de mix. Sample komt trouwens van een Philip Glass CD.. best wel gave muziek maakt die gast.

Lekker nummer :dj:

Thanks, goed om te horen!
 
Ik voel 'm helemaal, inderdaad nog wat aandacht besteden aan de mix en dan komt dat goed.
 
Ik voel 'm helemaal, inderdaad nog wat aandacht besteden aan de mix en dan komt dat goed.

Wat zou jij anders willen horen aan de mix? Vind het een beetje lastig. Vind hem nu wel lekker romig in het laag maar het is misschien iets te veel van het goede. Hoog mag misschien iets meer sprankelen? Drums zouden ook nog wat breder kunnen.
 
Back
Top