• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Nova (E600) en DX200 (E250)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

GentleG

Virtueel lid
Lid sinds
19 februari 2003
Berichten
2.206
Locatie
Voerendaal
Hoi

Ik ga virtueel verder.
Het wordt dus tijd afscheid te nemen van deze 2 synths:

Novation Nova Laptop, jaartje oud
100% tiptop OS4.1, incl 19"beugels, adapter, etc.
http://www.novationmusic.com/nov_route/docs/prods/nov/nova_over.htm
voor E.600

Yamaha DX200, half jaartje
ook weer 100% tiptop, icl adapter, etc.
http://www.yamahasynth.com/pro/dx200/index.html
voor E.250

Beide keurig in originele doos met aankoopbewijs.
En je mag er per item 1 midi kabel en 2 goede audiokabels bij

Mail maar even als je interesse hebt

Groeten
Geert@Goltstein.com
 
DX200

DX200

Oops, wat zegt Joop, van 'Joop koopt alles' hierop ?
 
Re: Nova (E600) en DX200 (E250)

Origineel geplaatst door GentleG
Hoi

Ik ga virtueel verder.


O, wacht even: is het een grap ?!? Het wordt waarschijnlijk inderdaad 'virtueel verder' ? Haha, hij is toch wel erg goed dan ! En meteen stinken we erin !

Welkom op dit leerzame forum !
 
Erm GentleG, mag ik je even heel gentle influisteren dat de Nova Virtueel is... Verders geen probs hoor, maar eh, wat die DX200 betreft. Misschien een pijnlijk moment, maar zet je tanden vast in een stuk hout alvorens ik je een geheimpje vertel:
.
.
.
.
Menig Synthforumlid heeft een paar weken terug voor 150 hele euro's per stuk een AN200 en een DX200 kunnen aanschaffen. :o:
Nieuw wel te verstaan.
 
Origineel geplaatst door thegreatmuffin
Menig Synthforumlid heeft een paar weken terug voor 150 hele euro's per stuk een AN200 en een DX200 kunnen aanschaffen. :o:
Nieuw wel te verstaan.

Yep, dus check ff je PB en/of mail
 
Origineel geplaatst door thegreatmuffin
Erm GentleG, mag ik je even heel gentle influisteren dat de Nova Virtueel is...

misschien bedoelt 'ie niet virtueel analoog, maar virtuele synthesizers--->softsynths dus
 
Hoi

Inmiddels is de Nova verkocht

Twee mensen hebben nu E180 geboden voor de DX200
Maar daar heb ik nog geen afhaal afspraak meegemaakt.

Ik ga inderdaad verder met softsynths :-)

Groeten Geert
 
Damn zeg! Straks worden deze DX'en nog Cultbakken door al deze spontane biedingen heheh. Zal ik geen miskoop hebben gedaan als iemand mij straks 500 euro bied voor m'n bakkie :D
 
Hallo

Het zit me niet mee

Ik had de Nova verkocht, houdt ie er plots mee op....
Het ding heeft het net iets meer dan een jaar perfect gedaan :confused:
Nou ja, maar laten repareren en het dan opnieuw proberen
Nou maar hopen dat ze niet te streng zijn over die 1 jaar garantie.

Als alles meezit komt morgen om 17:00 iemand de DX200 ophalen voor E200 :halleluja

Bedankt voor al jullie reacties :biertje:

Groeten Geert
 
Origineel geplaatst door thegreatmuffin
Damn zeg! Straks worden deze DX'en nog Cultbakken door al deze spontane biedingen heheh. Zal ik geen miskoop hebben gedaan als iemand mij straks 500 euro bied voor m'n bakkie :D

Is gewoon een tijdelijke hype. Omdat heel veel mensen die DX of AN voor 149,-- konden krijgen bij Feedback, willen de mensen die achter het net gevist hebben, nu alsnog zo'n bakkie.... en dan voor een paar eurootjes meer.
 
:smeris: Ik laat de thread open ivm de nova die nog te koop staat. :smeris:
 
Origineel geplaatst door shortwave
Is gewoon een tijdelijke hype. Omdat heel veel mensen die DX of AN voor 149,-- konden krijgen bij Feedback, willen de mensen die achter het net gevist hebben, nu alsnog zo'n bakkie.... en dan voor een paar eurootjes meer.
ik wou die dx200 al een hele tijd, helaas vond ik 'm veel te duur...heb hier zelfs al geprobeerd om iemand te vinden die 'm wou ruilen voor m'n mks-50...bij de aanbieding net achter 't net gevist, maar 200 euro heb ik er wel voor over...zeker omdat ik straks 3 weken op vakantie ga, lijkt 't me een leuk bakkie om wat ellende mee uit te halen als ik zin heb om muziek te maken :)
 
Dx200 verkocht

Ik ga met de Nova terug naar de winkel
Dat zal allemaal wel een tijd duren

Tzt open ik wel een nieuwe thread voor de Nova

Deze thread mag dus op slot

Groeten Geert
 
hey geert, de dx doet 't nog hoor ;)

zit nu ff beetje door de patterns te bladeren, klinkt best leuk allemaal...binnenkort maar 's grondig de manual doorlezen
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Vergelijkbare discussies

Back
Top