• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Nord Stage Classic 88 in zeer goede staat!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

ROGUE85

@wearerogue85
Lid sinds
23 juni 2005
Berichten
1.722
Locatie
Leut (BE)
Nu ik een Nord Stage 2 heb, verkoop ik mijn Nord Stage 88 Classic.

UITERLIJK

Uiteraard is het toetsenbord bespeeld.
Mijn Zweedse rooie heeft heel wat optredens meegemaakt op diverse grote en kleine locaties,
maar ik ben er mee omgegaan alsof het mijn eigen kind was.

Enige optische minpunt: de houten zijkanten zijn aan de onderkant geschaafd (zie je praktisch niet vanuit normaal standpunt). Hartverscheurend moment was dat, maar goed.
Verder als nieuw, zelfs de plastic folie zit nog op het LCD-scherm.

TECHNISCH

De Nord werkt perfect.
Draaiknoppen werken nog lekker stroef, drukknoppen blijven niet hangen, dial slaat geen stappen over ...

PRIJS

Indertijd gekocht voor € 3000 incl. BTW. Gezien de staat is mijn prijs € 2000 incl. BTW.
Verkoop doe ik enkel op factuur.
Ter referentie: dit is € 500 minder dan een nieuwe Stage Compact EX.

Je krijgt er een stroomkabel en nieuw sustainpedaal bij.
Ik hou mijn oud sustainpedaal omdat er een haakse plug op zit.
Handleiding en doos zitten er ook bij.

Een serieus en acceptabel bod wordt in overweging genomen. Op onzinbiedingen reageer ik niet.
Contacteer me via PM of mail (via mijn website). Bellen (GSM-nummer op website) kan ook.

FOTO'S

nord_stage_88_classic_1.jpg


nord_stage_88_classic_2.jpg


nord_stage_88_classic_3.jpg


nord_stage_88_classic_4.jpg


nord_stage_88_classic_5.jpg


nord_stage_88_classic_6.jpg


nord_stage_88_classic_7.jpg


nord_stage_88_classic_8.jpg
 
Even terug onder de aandacht brengen.
Er is wat interesse, maar het financieel rond krijgen is niet altijd gemakkelijk natuurlijk :).

Een Nord Stage 88 in zeer goede staat voor de prijs van een nieuwe Nord Piano, wie o wie?
 
Ze staat er nog altijd mooi te wezen.
Elk serieus en acceptabel bod wordt in overweging genomen.
 
Rode schone zoekt nieuw baasje / bazinnetje.
Ze is niet kieskeurig en doet onmiddellijk wat er gevraagd wordt.

€ 2000 of een bod in die richting.
 
Lenteschopje (enkel voor deze week):

- Bieden vanaf € 1750!
- Mijn vraagprijs gaat naar € 1900. Betaal je de volle pot, is ze onmiddellijk van jou.

De Stage wordt gratis afgeleverd binnen een straal van 75 km rond Haspengouw (Belgisch Limburg).

Volgende week staat ze op eBay.
 
Blijkbaar komen al die kijkers hier simpelweg voor de prentjes :).

In elk geval, vraagprijs gaat naar € 1850, dat is meteen ook de bodemprijs.
Ik doe er ook de softbag in bruikbare staat bij! Kan je 'm meteen overal meenemen.

De Stage wordt gratis afgeleverd binnen een straal van 75 km rond Haspengouw (Belgisch Limburg).
 
Even verduidelijken: ik heb geen interesse in een toetsenruil.
Met een Nord Stage 2 88 en een Nord Modular G2 keys heb ik alles wat ik nodig heb voor live :).

Als je toevallig een Kush Audio Clariphonic Parallel Equalizer op overschot hebt, dan is een ruil wel bespreekbaar ;).

€ 1750, wie o wie?
 
Jep, je leest het goed: € 1750.
Na dit weekend probeer ik het op eBay, dan gaat de vraagprijs terug naar € 1850.
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top