hallo allemaal..

Lid sinds
26 februari 2011
Berichten
372
Hello Musical souls,

Ik zal me even voorstellen
Ik ben Jay een opkomende DJ/Producer, actief in de internationale Housescene.
Sinds de 90'igere jaren als slaapkamer producer, daarna in 2003 gestart als DJ. Eigen show gehad 'Introversive' op MS/EB met rebroadcasts in Griekenland en Peru. Perfomances op Frisky Radio, Proton Radio e.d.

Tijdje eruit geweest en ik heb nu een 2 maandelijkse stek op Proton Radio's Soundlab.

Muziek is mijn passie, al heel mijn leven, daarom heb ik begin dit jaar besloten om de stap te wagen en te kijken ik er mijn werk van kan maken. Maar dat is nog een lange weg te gaan. Veel investeren en netwerken. Ben nu bezig mijn studio setup te vernieuwen, die mijn spaarrekening zal plunderen ;)

Ik vind het leuk om met gelijkgestemden in contact te komen en te discussieren over muziek en studiogear.

Ik ben nog niet uit mijn vernieuwde setup, maar heb als eerste een x0Xb0x met mod besteld. Wil ook nog graag de Kontrol S4 en als mijn budget het nog toelaat een Acces Virus Ti2 *Polar edition*, maar die is nogal duur. Hoop hier de nodige info te gaan vinden en ben erg benieuwd waar jullie je allemaal mee bezig houden.

Gegroet,
Jay
 
Welkom :okdan:

Wat oudere gear 2e hands kopen is een goede optie om je bankrekening enigszins te beschermen :D
 
Welkom :okdan:

Wat oudere gear 2e hands kopen is een goede optie om je bankrekening enigszins te beschermen :D

Daar heb je absoluut een punt, maar ik wil het liefst een kleine setup hebben, i.v.m. ruimte en daarnaast de nodige VSTi's in de Mac.

Ik had vroeger een uitgebreide setup: Roland JD-800, Roland SH-101, R8M (808/909 card), Boss DR-660, Alpha Juno 1, Novation BassStation, Syntechno TeeBee, Spirit Folio SX 16, Boss SE 50, Boss SE 70 en Boss Overdrive/Dist. Panel. Veel van verkocht, Nu het liefst een paar 'workhorses', ook al zweer ik wel bij de puristische analoge sounds.. :)
 
Daar heb je absoluut een punt, maar ik wil het liefst een kleine setup hebben
De Radikal Spectralis I is een goed werkpaard, die betaalbaar is en live erg goed is te gebruiken. Is een hybride all-in-one-wonder maar weet wel van beide werelden de goede dingen te combineren. Belangrijk is dat je niet huiverig bent voor menu'tjes... dat is de reden waarom ik maar niet door de handleiding kom :stupid
 
Radikal Spectralis ken ik niet.. ga ik eens opzoeken.. Virtueel analoog?
Intuitieve bediening is wel prettig ja ;)
 
Back
Top