• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Roland Sonic Cell

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

JorgV

Stamgast
Lid sinds
30 november 2006
Berichten
277
Locatie
Tilburg
Roland Sonic Cell:
heeft hier al een aantal maal te koop gestaan, maar steeds vond ik er weer wat leuke dingen in voor m'n producties, zodat ik hem toch maar hield. Met nog wat andere uitbreiding erbij is hij nu echt overbodig geworden, dus bij deze: definitief in de verkoop 8)

Uiteraard in topstaat. Geen uitbreidingskaarten erin overigens (er is plaats voor 2 SRX boards)

Vaste prijs: €350.

Lijkt me erg mooi voor een module met de geluiden uit de Fantom X-serie! Heeft het grootste deel van de waveforms, en dus dezelfde klank. Verschil met de XR module is vooral de sampling die ontbreekt. Daarvoor krijg je terug dat hij media van USB kan spelen (wav, mp3, midi) en als USB geluidskaart/midi interface kan werken (stereo audio I/O, midi I/O, waarvan 1 xlr-connector voor mic/DI). En 2 SRX expansion plaatsen dus.

Nieuwprijs op dit moment e.692 bij Thomann. Goede pc editor beschikbaar van Roland, maar vind de interface op het apparaat zelf ook goed bruikbaar!

Kan opgestuurd worden tegen kk, uiteraard verdient afhalen de voorkeur.

Eventueel ruil tegen een VA van ongeveer dezelfde waarde. Liefst ook desktop of rack, geen keys. Ik kijk even wat er langskomt, maar ik denk dat ik cash prefereer.
 
Ach, we gooien er maar weer een BUMP tegenaan!

Leuke ruils, cash, en minder vaste prijs bespreekbaar! :P
 
Ok ok, laatste prijsverlaging, anders blijft hij gewoon hier:

€300 voor de Roland SonicCell, groot deel van de Fantom-X waverom en zelfs een aantal nieuwe presets.

(excl. verzending, echt -laagste- prijs. Ruilvoorstellen tegen van alles en nog wat worden altijd in overweging genomen. Niet altijd even lang, maar toch :)

Wie maakt me los!?
 
tis toch niet te geleuven! Staat weken te koop voor een mooie prijs, wordt 'ie uiteindelijk opgehaald door een mede SF-lid wat 2 straten verderop woont!

Dus :verkoght:

en

:slotje:
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top