• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Te Koop Roland Fantom G8 + accs

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Belthyzor

Nieuwkomer
Lid sinds
12 juni 2010
Berichten
2
Ik heb te koop staan een Roland Fantom G8 in perfecte staat en zo goed als nieuw. Ik heb het hele instrument grondig bekeken en geen krasje kunnen vinden(!) en het grootste deel van de tijd heb ik gebruik gemaakt van de stofhoes dus het instrument is ook nagenoeg stofvrij. Ik heb er een poosje veel plezier van gehad maar eigenlijk doe ik hem weg omdat de eindeloze functies van dit workstation enorme overkill zijn voor wat ik ermee doe.
De hoogste bieder wint:
  • Roland Fantom G8 Synthesizer
  • subtiele stevige standaard op hoogste verstelbaar
  • Owner's Manual
  • Quick Start Guide
  • Sound List
  • En nog meer papierwerk
  • Fantom G Editor installatie cd-rom met drivers
  • Stofhoes perfect op maat
  • Razor flexibele muismat
  • Trust usbmuis met kleurenleds
  • Geschikt voetpedaal
  • Voedingskabel
  • evt dingen die ik nog vergeten ben :P
In mijn huidige set-up heb ik ook nog een studio-microfoon op standaard staan die ik er voor een kleine meerwaarde ook nog bij wil doen. Erg aan te bevelen om het maximale uit dit fantastische apparaat te halen.
Voor vragen neem gerust contact met me op.
Ook kunt u het instrument werkende komen uitproberen/ bekijken. Mail mij dan even je gegevens en dan neem ik zo snel mogelijk contact met je op om een afspraak te maken.
Mijn e-mail is info@belthyzor.com

Biedingen vanaf €1.750 zijn welkom

mvg,
Belthyzor
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top