• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

JBL PRO studio monitors LSR4326 + LSR4312

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

berolios

Ingeburgerd
Lid sinds
14 april 2007
Berichten
97
Locatie
Eindhoven
Niet van nieuw te onderscheiden topkwaliteit actieve studio monitor set bestaande uit:

  • 2 x JBL LSR 4326
  • 1 x JBL LSR 4312
  • 1 x afstandsbediening
  • 1 x meetmicrofoon
  • 1 x configuratiesoftware

Als je hier kijkt, weet je waarschijnlijk wel de achtergrond van deze serie van JBL PRO. Het zijn dus 2 full-range kasten met een extra sub.

Een zeer goede prijs/ kwaliteit verhouding.
  • Je kunt het setje (zichzelf laten) inregelen zodat er geen resonanties in je afluisterkamer ontstaan, dat werkt erg goed.
  • Configuratie via Hi-Q netwerk (!)
  • Zowel digitaal (AES/ SPDIF) als analoog in !
  • Zeer natuurgetrouwe weergave
  • Voor wie van toepassing: dit setje gaat echt hard en diep

Ik heb alle orginele zaken zoals handleiding etc erbij zitten.
Voor vragen / opmerkingen / bieden, mail of bel me gerust. Je mag altijd een keer vrijblijvend komen luisteren... je zult niet teleurgesteld worden !

Prijs: € 1849,-

01.jpg

02.jpg

03.jpg

04.jpg

05.jpg



p.s. bekijk ook mijn andere advertenties, ik verkoop ivm verhuizing wat hoogwaardige en in zeer goede staat verkerende apparatuur
 
Je mag uiteraard ook bieden door me een bericht te sturen.
 
Voor diegenen die twijfelen:

€ 1799,- doe ik het ook voor...

Echt een mooie set, als ik ze je laat zien / luisteren en erbij zeg dat ze gloednieuw zijn, zou je het ook geloven...
 
:kick:
 
:schop:
 
stockphotopro_2286138DMB_no_title.jpg
 
:doei:
 
€ 1750,-... voor minder houd ik het setje zelf...
 
Ik zie dat ze tegenwoordig ook hier gezakt zijn met de prijzen, ik wil het reeel houden dus ik maak er € 1600,- van, dat lijkt me echt een goede deal. Nieuw heb ik hier ~€2450,- voor betaald en als ik er een sticker op plak en ze in een winkel zet zal niemand eraan twijfelen dat ze nieuw zijn. Volgens mij heb ik ook de dozen zelfs nog liggen.
 
JBL PRO studio monitors 2 x LSR4326 top + 1 x LSR4312 sub (!)

JBL PRO studio monitors 2 x LSR4326 top + 1 x LSR4312 sub (!)

Niet van nieuw te onderscheiden topkwaliteit actieve studio monitor set bestaande uit:
  • 2 x JBL LSR 4326
  • 1 x JBL LSR 4312
  • 1 x afstandsbediening
  • 1 x meetmicrofoon
  • 1 x configuratiesoftware

Als je hier kijkt, weet je waarschijnlijk wel de achtergrond van deze serie van JBL PRO. Het zijn dus 2 full-range kasten met een extra sub.

  • Een zeer goede prijs/ kwaliteit verhouding.
  • Je kunt het setje (zichzelf laten) inregelen zodat er geen resonanties in je afluisterkamer ontstaan, dat werkt erg goed.
  • Configuratie via Hi-Q netwerk (!)
  • Zowel digitaal (AES/ SPDIF) als analoog in !
  • Zeer natuurgetrouwe weergave
  • Voor wie van toepassing: dit setje gaat echt hard en diep

Ik heb alle orginele zaken zoals handleiding etc erbij zitten. Als ik er een sticker op plak en ze in een winkel zet zal niemand eraan twijfelen dat ze nieuw zijn. Volgens mij heb ik ook de dozen zelfs nog liggen.

Het is echt een dikke set... je kunt hem bijna als kleine PA gebruiken :okdan:....
Je mag altijd een keer vrijblijvend komen luisteren... je zult niet teleurgesteld worden !

Ik heb er nieuw € 2.450,- voor betaald, maar voor € 1.600,- mag je ze komen halen !

01.jpg


02.jpg


03.jpg


04.jpg


05.jpg



Voor vragen e/o biedingen mag je me altijd PM-en

p.s. bekijk ook mijn andere advertenties, ik verkoop eea aan hoogwaardige en in zeer goede staat verkerende apparatuur
 
voor het overzicht maar op slot gegooid
 
JBL PRO studio monitors LSR4326 + LSR4312

Niet van nieuw te onderscheiden topkwaliteit actieve studio monitor set bestaande uit:

  • 2 x JBL LSR 4326
  • 1 x JBL LSR 4312
  • 1 x afstandsbediening
  • 1 x meetmicrofoon
  • 1 x configuratiesoftware

Als je hier kijkt, weet je waarschijnlijk wel de achtergrond van deze serie van JBL PRO. Het zijn dus 2 full-range kasten met een extra sub. Ze verkeren echt in nieuwstaat, als ik ze in een winkel zou zetten, zou niemand eraan twijfelen dat ze niet nieuw zouden zijn. Maar dat zijn ze dus niet, vandaar deze speciale prijs !

  • Een zeer goede prijs/ kwaliteit verhouding.
  • Je kunt het setje (zichzelf laten) inregelen zodat er geen resonanties in je afluisterkamer ontstaan, dat werkt erg goed.
  • Configuratie via Hi-Q netwerk (!)
  • Zowel digitaal (AES/ SPDIF) als analoog in !
  • Zeer natuurgetrouwe weergave
  • Voor wie van toepassing: dit setje gaat echt hard en diep

Ik heb alle orginele zaken zoals handleiding etc erbij zitten. Dozen heb ik ook zelfs nog volgens mij.
Voor vragen / opmerkingen / bieden, mail of bel me gerust. Je mag altijd een keer vrijblijvend komen luisteren... je zult niet teleurgesteld worden !

Prijs: € 1600,-



01.jpg


02.jpg


03.jpg


04.jpg


05.jpg
 
Eventueel mag de sub ook los weg voor de helft: € 800,- vraagprijs
 
Tot op heden nog steeds te koop, maar ik zit er niet meer actief achteraan op SF.
Bij interesse mag je altijd mailen.

@mod: deze mag dicht (weet niet waarom deze optie verdwenen is, maar ik zie hem niet meer) dank !
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top