Armin is weer de beste plaatjesdraaier vd wereld !!

JohnDoe24

Gedeactiveerd account
Lid sinds
23 juni 2003
Berichten
1.853
Gekopieerd vanuit het artiekel schreef:
Leuk hoor, al die aandacht voor het Nederlandse product, maar het is wel ‘heel voorspelbaar’ geworden, zegt dj Lady Aïda. De ‘grote drie’ staan al jaren in de top 10, ze zijn er niet uit te branden. Aïda Spanninks wordt ‘niet warm of koud’ van de muzikale ingevingen van haar collega’s. „De muziek zelf stelt niets voor, het is absoluut niet vernieuwend en een grote eenheidsworst.”

:halleluja

http://www.pzc.nl/nieuws/algemeen/binnenland/7522691/Armin-van-Buuren-weer-beste-dj-ter-wereld.ece
 
Laatst gewijzigd:
Als je het artiekel had gelezen, had je geweten dat die citaat niet van mij kwam maar van Lady Äida.....
 
Alweeer?:kont: Wat is dr in hemelsnaam dan zo goed aan die gast? Of is traktor nu zo tof? of welke mooie handige bakkies ze allemaal wel niet gebruiken....... mjaah zal wel aaan mij liggen...(btw? zou die kunnen scratchen?) kan ie meedoen aan de DMC! ;) gheghe...
 
populairste en beste worden hier door de war gehaald denk

slijmbal die suffe muziek draait , aida heb himmel gelijk
 
Gelukkig hebben we alleen maar grote namen hier op het forum. :D En uh die "Lady Aida" ?!? is zij zo vernieuwend dat niemand haar kent? :) terwijl ze klinkt als een slechte musical :)

De afgunst druipt weer uit het topic, ik zou zeggen, probeer ook maar eens jezelf te verlochenen en zo populair te worden.
 
Laatst gewijzigd:
fingerspitzengefühl staat er...
:dubbel:

kijk eens naar het trance publiek, met een 4 to the floor en een supersaw hard over een P.A dansen ze sowieso wel... wat ze horen boeit ze echt niet.... of het nou tiesto, van buurman of cygnus x is....
 
Klopt, alleen waar het om gaat is dat het grote publiek toch liever daarvoor gaat, dan de gemiddelde wannabee synth shizzle die hier gepost wordt, dus doen al die jongens toch bepaalde zaken beter dan ons.
 
Ach,. t ismakkelijk mensen en hun muziek en succes afzeiken,..
Iedere muzikant zit er volgens mij in voor de liefde voor muziek en randverschijnselen,.. net als de meesten hier.
Dus Armin en Tiesto enzo ook,..Anders waren ze wel bankier geworden ofzo!
 
Klopt, alleen waar het om gaat is dat het grote publiek toch liever daarvoor gaat, dan de gemiddelde wannabee synth shizzle die hier gepost wordt, dus doen al die jongens toch bepaalde zaken beter dan ons.

zaken als vriendjespolitiek, slijmen, en bruine armen halen doen ze idd beter dan vele anderen die waarschijnlijk hetzelfde talent hebben maar niet gezien worden
 
Naja, ik vind het toch wel knap dat je de muziek die je draait of gaat draaien van voor tot achter kent, zodat je een mooie mix kunt maken. 9 Uur achter elkaar.
 
zaken als vriendjespolitiek, slijmen, en bruine armen halen doen ze idd beter dan vele anderen die waarschijnlijk hetzelfde talent hebben maar niet gezien worden
Dat werkte bij jou niet he? kijkend naar jouw muzikale nalatenschap op deze wereld... :okdan:

waarom betalen mensen grif 100 euro voor een feestje met Armin? hoeft ie geen bruine arm voor te halen hoor.
 
Dat werkte bij jou niet he? kijkend naar jouw muzikale nalatenschap op deze wereld... :okdan:

waarom betalen mensen grif 100 euro voor een feestje met Armin? hoeft ie geen bruine arm voor te halen hoor.

100 euro??? en dan nog zeiken over downloaden :dubbel:
 
100 euro entree, 3 euro per waterig biertje, reis heen en terug, beetje pep...
Duur zat zo'n feestje!

Met al die gratis podcasts hoef je toch eigenlijk geen cd's meer te kopen?
 
100 euro??? en dan nog zeiken over downloaden :dubbel:
Heerlijk Bass, zo'n heerlijke, vanaf de zijlijn, overal overheen piss mentaliteit. :okdan:

legt je geen windeieren ook, lees ik, op welke plaats sta jij? :duivels:
 
ik maak muziek als hobby, dus welke plaats boeit me echt niet Mr. Streber :koffie:
 
Wat mij opvalt is dat het in dit soort discussies wel erg vaak over geld, succes en afgunst gaat.
Ik vind dit allemaal bijzonder weinig met kunst en emotie te maken hebben.

[EDIT]
Ach fuck mijn softe gevoelsgelul...
Ik vind de driehoek die Ro9 noemt een veel leuker onderwerp :D
 
Back
Top