• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

koopjes?

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

jkolling

Stamgast
Lid sinds
28 augustus 2002
Berichten
123
Roland alpha juno 1
in zeer goede staat, met Nederlandse handleiding (ook in goede staat)
199 euro

Jaspers 3s 140 a-frame keyboard stand
3 stangen, 3paar houders en 1 extra paar houders (4 dus) plaatje: http://213.46.82.42/tekoop/Aframe.jpg
kan helaas naar mijn weten niet verstuurd worden, is namelijk te groot voor de tpg (140 cm is max blijkbaar, en dat zijn de stangen dus al zonder verpakkingsmateriaal)
150 euro

Phonic 2643XD
nieuw in (geopende) doos. (moest gerepareerd worden maar kreeg in plaats daarvan 'n nieuwe)
info hier: http://www.phonic.com/mm-mr2643x_2643xd.htm eigen commentaar: digi in en uit, gebalanceerde lijnen, de beste pre-amps en eq die ik tot nu toe heb gehoord (heb eerder soundcraft racpac gehad), 3-band met sweep op mid, 4 band op stereo, FX processor met aparte eq van 2 banden, 6 aux bussen, past ook in 'n desk of rack want het pluggen gedeelte is kantelbaar/verschuifbaar naar achteren, fijne layout, aan en uit schakelaar, d'r past 'n lampje op, enzovoort. :)
eventueel geleverd met 2 gebalanceerde kabels van +- 5 meter gratis zelf 999,00 voor betaald is nu nieuw 899,00 in de winkel mijn vraagprijs 599 euro

Medion 781 flat pro
15 tft 38 cm beeldscherm 1024 x 768 max. res. contrast 300:1 helderheid 220cdm2 osd 100% okee, compleet, en in nieuwstaat plaatje: http://213.46.82.42/tekoop/tft.jpg
199 euro

mail jkolling@dolfijn.nl
bellen mag ook, maar liever mail - 06 14964434

ps aub niet mijn advertenties weghalen?
haal de oude dan maar weg en niet de nieuwe als je nuttig wilt zijn
 
Re: koopjes?

haal de oude dan maar weg en niet de nieuwe als je nuttig wilt zijn

by the way, zou het ook zelf doen als dat mogelijk was... (weghalen van oude posts bedoel ik dan. veranderen van titel en 1e posting lukt (mij?) trouwens ook niet ... na .... 3 uurtjes ofzo? klopt dat? als ik iets fout doe en het dus wel kan dan hoor ik graag hoe je dat moet doen.)
 
Re: Re: koopjes?

Re: Re: koopjes?

Origineel geplaatst door mailtjes7
by the way, zou het ook zelf doen als dat mogelijk was... (weghalen van oude posts bedoel ik dan. veranderen van titel en 1e posting lukt (mij?) trouwens ook niet ... na .... 3 uurtjes ofzo? klopt dat? als ik iets fout doe en het dus wel kan dan hoor ik graag hoe je dat moet doen.)
Veranderen van thread titel kan ook niet door leden. Alleen door moderators.

Eventjes een vraagje over dat frame. Werkt dat een beetje?
 
het A-frame is super. fijnste wat er bestaat imo, misschien ook wel het stevigst, denk het wel. past het meeste op iig. heb 'm niet meer nodig, heb nog maar 1 synth en die staat op m'n buro. als ik er meerdere had zou ik 'm helemaal niet verkopen, als ik ooit nog eens wat synths er weer bij koop (voorlopig niet) neem ik denk ik weer 'n A-frame (tenzij er tegen die tijd NOG iets beters te krijgen is ;)
 
zo kan het gebruikt worden bijvoorbeeld

studio2b.jpg
 
goed idee die synths naast elkaar! hey dat a-frame rack, heb je die nog te koop? hoe heb je die extra klemmen erop gezet eigenlijk / waar heb je die vandaan? is dit de brede versie van het a-frame?

ik heb er zelf nu 1 van volgens mij 120cm en daar passen niet 2 smallere synths naast elkaar.
 
Origineel geplaatst door jes303
goed idee die synths naast elkaar! hey dat a-frame rack, heb je die nog te koop? hoe heb je die extra klemmen erop gezet eigenlijk / waar heb je die vandaan? is dit de brede versie van het a-frame?

ik heb er zelf nu 1 van volgens mij 120cm en daar passen niet 2 smallere synths naast elkaar.

is nog te koop, is 140 cm breed, heb nu 4 paar houders erop maar er kunnen er nog meer op natuurlijk; stang eraf, extra houders erin, stang er weer op. je kunt die stangen kopen bij o.a. thomann.de voor 16.50 per paar
 
Re: Re: Re: koopjes?

Re: Re: Re: koopjes?

Origineel geplaatst door JohnnyBusca
Eventjes een vraagje over dat frame. Werkt dat een beetje?

Maak je daar maar geen zorgen over. Jasper frames zijn absolute top.
Deutsche Wertarbeit!

Er is wel iets beters, maar dat is dan weer een stukje duurder. Daarbij heb je per
niveau niet een enkele, maar een dubbele stang (kan niet zo snel omkiepen), met daar
de leggers overheen.
Bovendien zijn de leggers dan niet van metaal, maar van een zware rubber-uitvoering,
zodat de onderkant van je apparatuur ook niet kan beschadigen. De leggers zijn ook
snel en makkelijk (zonder inbus of schroevendraaier) te verplaatsen, zodat je er
ook kleiner spul, zoals drummachine's e.d. op kwijt kan.
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top