• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Yamaha DX-11 in hard case opbergkoffer

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Red Rooster

Nieuwkomer
Lid sinds
19 mei 2010
Berichten
14
Locatie
regio Arnhem
Te koop:
Yamaha DX-11 technisch en optisch in perfecte staat.
Ik gebruik ‘m al jaren niet meer. Daar kan ik iemand anders vast blijer mee maken

De synth is altijd goed onderhouden. Ik heb er 1 wijziging in aangebracht: op de plek waar de originele ROM-batterij aan de printplaat was vastgesoldeerd, heb ik een kleine batterij-houder gesoldeerd. Hierdoor kun je nu makkelijk de batterij vervangen door ‘m uit de houder te schuiven en er een nieuwe in te plaatsten. Een paar jaar geleden was de ROM-batterij leeg en moest dus toch vervangen worden.

Te koop inclusief hard case opberg-/draagkoffer.
Richtprijs: € 130

Af te halen in Wageningen
 

Attachments

  • DX-11_2.JPG
    DX-11_2.JPG
    53,4 KB · Bekeken: 89
  • DX-11_5.JPG
    DX-11_5.JPG
    55,9 KB · Bekeken: 73
De hard case koffer is van multiplex met een alluminium rand. Op de bovenkant is het zwarte plastic enigszins beschadigd. Het zwarte plastic dat over het multiplex is gespannen vertoont enkele scheurtjes.
Maar dat heb ik voor het doel (opbergen en vervoeren) nooit interessant gevonden. Is ook goed te verbergen met zwarte verf oid.

Foto van synth in de koffer:
 

Attachments

  • DX-11_1.JPG
    DX-11_1.JPG
    59,1 KB · Bekeken: 72
Prijsverlaging: € 110,-

Lager ga ik niet; dit is 'ie echt wel waard.

Als er geen interesse is van een sympatiek forumlid, dan zet ik 'm op marktplaats. Er schijnt in de Oost-Europese muziekscene wel vraag naar te zijn :)
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top