• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Alles moet weg

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Synic

Hmmmm, brains....
Lid sinds
6 september 2001
Berichten
967
Locatie
Almelo
Ik heb besloten te stoppen met synths (niet met het forum), aangezien ik er geen tijd en geld meer voor over heb.
Bovendien wil ik eind dit jaar misschien verhuizen naar het buitenland, dus ik doe nu alles weg:

Alesis QS6.1 € 400
Dynamix 16:8:2 mengpaneel € 350
Emagic AMT8 € 350
Jomox Xbase 09 € 425
Korg MS2000R € 590
Pod Pro € 550

Mail me als je ergens interesse in hebt
 
Op de interface gearexchange was iemand op zoek naar een xbase. Misschien moet je die ff mailen.

En mag ik die mixer es komen beluisteren?
 
Dank je, ik heb hem net gemaild.

En wat betreft die tafel mag je best een keertje komen luisteren.
 
Ik ben sinds een paar maanden bezig met drumlessen en kan met een jaartje op professioneel niveau zitten.
Ik hou nu al vrij weinig tijd over voor synths & muziek maken, dus dat gaat nu even op de plank.

Bovendien zit ik erover te denken een tijdje in het buitenland te gaan werken.
Mijn aparatuur ga ik dan niet ergens opslaan ofzo.
En ik vind het doodzonde om die spullen ongebruikt te laten staan.

Daarnaast vind ik alles wat ik heb niet onmisbaar.
Mocht ik in de toekomst de draad weer op willen pikken, kan ik een hoop tweedehands aanschaffen.

Dat alles opgeteld heeft mij tot dit besluit gebracht.

For the time being kan ik me wel redden met softsynths, maar ik blijf een hardware man in hart en nieren.
 
wacht maar... the softsynths will take over your body and soul >:|

die pod pro is wel interessant, ik weet alleen niet of ik het geld er voor heb...
 
Ik ben juist begonnen met softsynths en later overgegaan op hardware.

Als je me mailt, kunnen we wel onderhandelen over die Pod Pro 8)
 
Mijn vriendin en ik hebben het plan opgevat om een jaar ofzo naar Barcelona te gaan.

We hebben nog geen concrete plannen, maar ik wil het wel serieus aan gaan pakken.
 
ik neem aan dat er hier genoeg mensen zijn met studiootjes die liefdevol op je spulletjes willen passen tot je weer terug komt ;)

Olaf
 
De eventuele aanschaf van een drumstel speelt ook nog door mijn hoofd.

En daar zal ik echt plek voor moeten maken ;{
 
Okee, de Alesis, de AMT8, de MS2000R en de Jomox Xbase zijn inmiddels verkocht

De dynamix heb ik nu op de marktplaats gezet voor € 300, forumleden mogen hem van mij overnemen voor € 250
 
16 mono inputs met mid sweep
8 subgroepen
3 aux sends
2 aux returns

Ik waarschuw alvast: het is een GROTE tafel
 
.... en de tafel is ook al verkocht :)
dynamix.jpg
 
Alles is weg!!!

Alles is weg!!!

Afgelopen vrijdag heb ik de Pod pro verkocht.

Mijn studio is nu leeg!

Farlukar en Cyan Circle, allebei in ieder geval bedankt en veel plezier met de QS6.1 resp. de Pod Pro :)
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top