• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Emu Emax II keyboard en Kawai K-1

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

hitman

Ouwe rot
Lid sinds
11 januari 2003
Berichten
940
Locatie
Utrecht
Allebei moeten ze weg.

De reden:
Auto van mijn vriendin is kaduuk vandaar dat ik ze weg doe.
En die auto vind ik iets belangrijker dan deze apparaten. Ik heb nog een drum apparaat maar die raak ik niet kwijt.

Emax:
Het enige probleem is dat ik de floppy die er bij kwam geformateerd heb. Hier stonden wat geluiden op maar ook software waarmee je de sequencer kon gebruiken. Helaas: gewist. Nooit geweten. Dus dat is het enige.
Het betreft 8 mb en model 2212.
Ik heb erbij een softcase en een scsi drive.

Ik zou hem op kunnen sturen maar ik heb liever dat je hem komt ophalen zodat je weet dat hij (of zij) het doet.
Prijs: 150 euro

Kawai:
Ik gebruikte hem als midi-keyboard maar daar heb ik nu wat anders voor.

Het enige probleem is dat er een lijn in het venster verdwenen is. De "B" ziet er uit als een "D". Voor de rest werkt' ie prima.
Ik heb er geen koffer,flight- of softcase bij. Gelukkig wel een adapter.
Helaas kan ik geen foto plaatsen, die zit in een andere pc.

Werkend te zien
Prijs 90 euro.
 
Deze kan inmiddels op slot.:verkoght:
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top