• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Presonus Faderport - M-Audio Midisport 2x2 USB

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Albert

Ouwe rot
Lid sinds
5 november 2003
Berichten
590
Weg wegens overbodig: Presonus Faderport in vrijwel nieuw staat, slecht sporadisch gebruikt. Inclusief doos en alle accessoires.

Nieuwprijs is nu 148,-

Ik wil er graag 100,- voor hebben.

Af te halen in Amsterdam of Heerenveen.


M-Audio Midisport 2x2 USB - anniversary edition

2 in, 2 uit midi interface naar USB.
nog niet zo heel oud, wat krasjes vanwege kabels in en uitpluggen in een donker rack. Werkt uitstekend. Gaat weg wegens overbodig.

Nieuwprijs is nu 69,-

Ik wil er graag 40,- voor hebben.

Af te halen in Amsterdam of Heerenveen.

Ruilen alléén mogelijk tegen een BCF2000, M-Audio Fasttrack Pro of Tascam U122 (of vrijwel vergelijkbare kaart). Evt. bijbetaling komen we vast wel uit.
 
verhuizing achter de rug, alles is weer terug gevonden dus weer een schopje....
 
helemaal vergeten dat ik ze nog te koop had staan -- beide apparaten zijn er nog.
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top