Hoe sluit ik reason aan op een versterker of Mixer?

aso

Stamgast
Lid sinds
14 februari 2003
Berichten
322
hoe sluit ik reason aan op een versterker of mixer voor live gebruik??moet dit met een USB interface??
 
Of kan dit niet met reason?en zo niet kan dit wel met cubase en zo ja hoe.......
 
outputs

outputs

ik neem aan dat je met een computer werkt waar een geluidskaart opzit, anders is er geen output mogelijk, maw anders hoor je niks.
je verbindt de outputs op je computer met de inputs van een mengpaneel of versterker, met de juiste kabeltjes, wel te verstaan, het kan uiteraard ook met een usb geluidkaart, je installeerd de kaart met bijbehorende drivers en sluit vervolgens je kaart weer aan op hetzij je versterker hetzij een mengpaneel.
succes
 
Maar Kan ik Reason dan ook Realtime , manipuleren?Ik wil het voor Live gebruiken.
 
Laat maar lekker dom natuurlijk.......
 
Origineel geplaatst door aso
Maar Kan ik Reason dan ook Realtime , manipuleren?Ik wil het voor Live gebruiken.

Als je een midicontroller hebt die je (via midi of usb) met je computer verbindt, is het mogelijk om realtime te knopje te draaien enzo. In de handleiding worden waarschijnlijk best suggesties gegeven over hoe dat aan te pakken.
 
Re: Hoe sluit ik reason aan op een versterker of Mixer?

Origineel geplaatst door aso
hoe sluit ik reason aan op een versterker of mixer voor live gebruik??moet dit met een USB interface??

ah! dat weet ik toevallig
als je op de tabtoets drukt krijg je de achterkant van je 19" rack te zien
simpel... de L/R out van je mixer doorpatchen naar je versterker ;)
 
Back
Top