Liquid Mix 3.0b1

Daar ben ik ook benieuwd na, zijn er mensen die hem nog gebruiken? Ik krijg het idee dat hij helemaal verdrongen is door de UAD kaarten en andere plugins. Hoor er weinig meer van. Daarintegen zie ik elke keer berichten over mensen die erg blij zijn met hun UAD.
 
Ik gebruik hem en ben er erg blij mee eigenlijk. Ben nog geen plugins tegengekomen die dezelfde sound en feel hebben als de MILLENNIA STT-1, Red7 en de 1176 emulatie... maar ik heb geen UAD..
 
Daar ben ik ook benieuwd na, zijn er mensen die hem nog gebruiken? Ik krijg het idee dat hij helemaal verdrongen is door de UAD kaarten en andere plugins. Hoor er weinig meer van. Daarintegen zie ik elke keer berichten over mensen die erg blij zijn met hun UAD.


Nou, je kan denk' wel stellen dat de LiquidMix een groot imagoprobleem heeft. Zal wel met de prijs te maken hebben. Die is laag en daardoor roepen een hoop mensen die er in de winkel een keer naar hebben gekeken dat het nergens naar klinkt. Maar een LM klinkt zeker ok en z'n kracht is ook de enorme variatie aan verschillende comps en eq's. Qua prijs/prestatie is de LM onverslaanbaar, ook vergeleken met native plugs.
Als ik niet allergisch was geweest voor firewire dan had ik m zeker weten gehouden want hoewel ik nog heel wat meer moois heb op vst gebied mis ik de LM nog steeds wel een beetje.
 
Kijk dan is naar de tubetech van softube :) Heb die ook gekocht en is super.
De fet compressor van hun ook :-)
 
Back
Top