• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Elektor Vocoder, K4R, U220

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Lynxxx

8 bit is de shit!
Lid sinds
5 augustus 2003
Berichten
1.216
Locatie
het vrije westen :-)
Te koop aangeboden

Elektor Vocoder. Unieke, modulaire, 10 bands analoge vocoder gebaseerd op Synton series vocoders uit de jaren tachtig en in een gemodificeerde versie enige tijd op de markt gebracht door FMD (VOC series). Ik heb me laten vertellen dat EMS iets met de ontwikkeling van doen had, maar daar hoor ik tegenstrijdige berichten over. Hij is optisch in redelijke staat maar vertoont wel enige gebruikssporen door jarenlang gebruik in een drive inn discotheek. Technische staat onbekend aangezien ik 'm zelf al jaren niet meer gebruik en ik geen dynamische mic meer heb om m mee te testen. De voeding zit provisorisch achterin de behuizing gelijmd en geplakt met een niet al te netjes uitziende afdekkap. Ik zou persoonlijk alle printen grondig nalopen en eventueel caps vervangen alvorens hem weer uitgebreid in gebruik te nemen, maar ik heb er helaas geen tijd of toepassing meer voor.

Richtprijs 350 euro. Eventueel te ruil voor quasimidi sirius, Roland SH1000 of andere leuke analoge knoppensynth, bijvoorkeur iets obscuurs en russisch ofzo.

Nogmaals: geen vocoder voor beginneling. Heeft wat liefde nodig om weer ouderwets tot zijn recht te komen, zeker omdat ie al jaren niet is gebruikt. Verzending is mogelijk, maar volledig voor risico en kosten van koper en gezien de modulaire opbouw vrij omslachtig.

elektor.gif



Lexicon MPX100. De standaard instap effectbak van Lexicon. Prima ding. Geen handleiding meer helaas maar die is op internet wel te vinden en zo moeilijk is ie niet. 90 euro. eventueel verzendbaar (risico en kosten koper)
Optisch en technisch in prima staat. klein krasje bovenop door in en uitschuiven in rek.

Roland U220 met twee kaartjes. (U110 strings en pianos meen ik) 130 euro. verzending voor risico en kosten koper. Optisch in redelijk staat. Krassen bovenop door in en uitschuiven in rek.

Kawai K4R met Analog kaartje. Leuke synth met enigzins wazige bediening. Heb m ooit eens gekocht voor 1 soundje en sindsdien nooit meer gebruikt :) 125 euro. verzending risico en kosten koper. Optisch in goede staat, kleine krasjes bovenop door in en uitschuiven in rek.

Foto's volgen.

Ik zoek nog: Een presonus faderport, setje kleine genelecs, East West Gypsy
 
Hmmm.. paar interessante ruilvoorstellen via zowel synthforum als marktplaats gekregen. Ik wacht het nog even af. Zal in ieder geval asap de fotos plaatsen en daarna contact opnemen met de pb'ers :-)
 
Zoooo

eindelijk fotootjes van de vokoodert/ Er zit nog wat vieze rotzooi op de zijkant van de ductape waarmee vroeger een plastic kap op de achterzijde zat vastgeplakt. Die is later vervangen door een brakke houten afdekkap die ik zonder meer zou vervangen voordat je m definitief in gebruik neemt, of in ieder geval een keertje los zou schroeven om een setje zekeringen in te bouwen, want die zitten er niet in zag ik.

Ik heb alle prints en frontjes etc weer netjes schoongemaakt en zal van de week even kijken of de sticker reiniger het aluminium niet opvreet. Alles ziet er weer netjes uit. 1 patchkabeltje heeft helaas een gebroken plugje zag ik, dus die zul je even moeten vervangen door een andere. Ik heb m met gevaar voor eigen leven aangesloten en hij deed het zowaar :D alle lampjes op alle prints branden bij insturen van audio op de input en openzetten van de knop op iedere print. Ik heb er zowaar wat battlestar galactica achtige shizzle uitgekregen, maar aangezien ik niet zeker weet of dit een mic of line input versie betreft heb ik dat maar kort gedaan aangezien ik op sommige instellingen al gauw een smerige oversturing op de output kreeg. Nu is deze vocoder al lange tijd niet meer gebruikt dus het zou me niets verbazen als de interne potmetertjes een keertje opnieuw moeten worden afgeregeld (voor schemas zie de internets)

img0241cs.jpg

img0240q.jpg

img0239n.jpg

img0238v.jpg

img0237ip.jpg

img0236gz.jpg

img0235x.jpg
 
img0234mz.jpg

img0231az.jpg

img0230e.jpg

img0229e.jpg

img0228zk.jpg

img0227sm.jpg

img0226b.jpg


eventueel te ruil voor analoge knoppenbak, xoxbox of vergelijkbaar obscuur bliepapparaat of een korg trident mocht je die spuugzat zijn en willen ruilen tegen een vocodert
 
Grrrr waarom kan ik mijn posts niet editen?!?
 
kickdrummmm
 
Lexicon MPX100 is verkocht. Wellicht dat een mod 'm even uit de titel wil halen?

Blijft over:

Elektor Vocoder 350 euro eventueel ruil analoge knoppensynth,xoxbox of ander obscuur apparaat met mooie pads


Roland u220 + 2 kaartjes 130 euro
Karai K4R + Analog kaartje 125 euro

Ik zoek nog een faderport, setje kleine genelecs, eastwest gypsy, analoog knoppenspul, jd800
 
De U220 blijft nog even hier. Elektor Vocoder en Kawai K4R zijn nog beschikbaar
 
Diverse ruilvoorstellen maar nog niets concreets helaas. Dus bumperdebumperdebump.

Ik ben geinteresseerd in:
- analoge polyfone synths, polysix of vergelijkbaar analoog spul. Liefs knoppen.
- Liever geen VA shizzle tenzij het een Sirius of JD800 betreft.
- uitgebreide, moderne twee of meerkanaals oscilloscoop met aardige bandbreedte in goede staat en met probes.
 
Schopperdeschop.

Nog op zoek naar: analoge poly synthjes met knoppen, JX8P, JD800, Sirius of SY99 (met eventueel bijbetaling van mijn kant), moderne tweekanaals scope of wellicht een FS1R maar een SY99 heeft kwa FM sterk mijn voorkeur.
 
euh JX8P bij voorkeur avec programmeur :-)
 
De Elektor Vocoder is gereserveerd
K4R is nog te koop. Eventueel te ruil voor Presonus Faderport of een DX7 variant (al dan niet in rackformaat)
 
De vocoder is verkocht en gaat weldra op de post.
De K4R met kaartje is gereserveerd.
 
Het hele zaakje is verkocht. Deze mag op slot dus ;-)
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top