• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Tannoy Reveal 6D (set, actief) + Roland MC-307 groovebox

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Yoozer

vorbei
Lid sinds
6 november 2002
Berichten
9.560
Locatie
Thuis
Tijd om de bezem er door te halen! Foto's volgen vanavond.

RME Fireface 800: 850 euro
Topinterface, maar toch te groot en te veel voor me. Inclusief doos, kabels en CD.

Tannoy Reveal 6D (set): 500 euro
Aktieve monitoren met digitale ingang. Zie http://www.thomann.de/nl/tannoy_reveal_aktiv_6d.htm
Topstaat: vrijwel nieuw. Ben overgegaan op Adam A7, dus deze zijn niet meer in gebruik.

Eminent Solina String Ensemble: 400 euro
Behoeft kleine schoonmaakbeurt, maar daarom goedkoper dan de gangbare prijzen.

Yamaha DX7II FD: 350 euro
Superstaat! Unison op FM synths is geweldig, het verlichte display maakt het een vreugde om er mee te werken.

Yamaha AN1x: 200 euro

Roland JX3P: 200 euro
Ex-Smackos, met 2 banks vol Haagse underground presets, nette staat. Zwaar onderschat, vergeet de 106, de JX3P is where it's at.

Roland Alpha Juno 1: 150 euro
Legendarische hovers in the house, snoeiharde leads.

Yamaha FB01: 50 euro

Yamaha FB01: 50 euro
(inderdaad, nog eentje)

Line 6 Echo Park: 100 euro
Geweldige delay! Luister naar http://theheartcore.com/music/ion_space_echo.mp3

Roland SR-JV80-15 Special FX Collection: 60 euro
Eric Persing door de bocht.

Roland SR-JV80-19 House Collection: 60 euro
Met de dikke samples van Mousse T.

Sound King SKAP 257: 20 euro
Behringer Virtualizer-kloon van Music Store Köln. Nog een goedkoop ragbakje voor wat effecten nodig? Bij deze dus. Pitchshifters, chorus, de hele meuk.

Opsturen is mogelijk voor de wat kleinere dingetjes, verzendkosten voor de koper. Ik pak alles netjes in en maak op verzoek foto's hiervan zodat je kunt zien dat het goed gebeurt.

Voor het grotere spul: te testen en op te halen in het pittoreske Panningen onder het genot van koffie, cola of wat je dan ook maar wilt. Ik werk in Eindhoven, dus als ik 't mee moet nemen en daar in de buurt ergens moet droppen is mij dat ook goed, en voor alles geldt: het moet niet weg, dus laag bieden en zeggen dat je 't dan morgen ophaalt heeft geen zin. Prijzen lijken me alleszins redelijk. Wil je de hele meuk in 1 keer hebben voor dan door te verkopen met winst, dan kunnen we ook vast wel wat regelen.

Mailen mag naar yoozer at gmail dot com, PBtjes check ik ook dagelijks.
 
Een van de FB01tjes is gereserveerd, voor de JX3P is ook al interesse.
 
1 van de FB01s is verkocht :).

Foto's zullen helaas nog een dagje op zich moeten laten wachten; erg hectisch vandaag allemaal!
 
De Alpha Juno 1 staat gereserveerd.

De prijs van de DX7II FD gaat omlaag naar 325 euro.

Er komt bij:

Roland D20 met PG10 programmer en flightcase. Gaat weg voor 'tzelfde bedrag als waar ik 'm voor kocht : 150 euro.

De programmer wordt niet apart verkocht. Heerlijke lo-fi klanken en digitale randjes uit de 80s. Zoek je nog een goedkope controller met betere toetsen dan de zilverkleurige meuk die tegenwoordig op de markt is, dan heb je hier wellicht wat aan.
 
En nog meer!

http://theheartcore.com/tannoy/

Hele mooie set, weinig gebruikt. SPDIF ingang is erg praktisch. Prijsverlaging naar 450 euro, nieuw zijn ze 700 euro (Thomann)

Updates:

De D20 is tot 13 mei gereserveerd
Een van de FB01s is verkocht
De JX3P is afgelopen weekend opgehaald (veel plezier ermee!)
 
De Fireface 800 is verkocht en gaat morgen naar de nieuwe eigenaar toe.

Wat er nog staat:

Gereserveerd tot 1 mei:
Roland Alpha Juno 1
Roland D20

Interesse maar nog niets concreets:
Eminent Solina String Ensemble

Niks meer van de geinteresseerde gehoord:
Yamaha DX7IIFD

Rest is er nog.

Prijsjes omlaag:
Beide SR-JV borden ieder 50 euro.

De netste van de twee FB01s is al weg, dus mag de andere die er wat meer relic'd uitziet voor 40 euro weg.

Echo Park mag voor 90 euro weg.
 
Roland SR-JV80-19 House Collection is verkocht.

De Solina is niet meer te koop.

Wat staat er nog:
Yamaha DX7IIFD
Yamaha FB01
Yamaha AN1x
Roland SR-JV80-15 Special FX Collection (met originele verpakking en de schroevendraaier)
Line 6 Echo Park
Tannoy Reveal 6D (set)
 
Echo Park en Alpha Juno gaan morgen naar een nieuw baasje toe :)
 
Ik schop en kom boven.
 
En er is interesse voor de AN1x en de DX7IIFD, dus die zijn even gereserveerd :).
 
En ze zijn weer vrij beschikbaar, koop is helaas niet doorgegaan.

Komt bij:

Yamaha TX81z - 1U 4OP FM module met de LatelyBass. 100 euro.

Roland MC-307 - de groovebox met het fatsoenlijke display en alle geluiden van de MC-505. 150 euro. Inclusief adapter.

Tannoy Reveal set gaat naar 400 euro, wat geen geld is voor een weinig gebruikte set die er nog als nieuw uitziet.
 
En de DX7IIFD is vandaag de deur uit gegaan :).
 
Roland SR-JV80-15 Special FX Collection: verkocht!
 
TX81Z en andere FB01 : verkocht!
 
Yamaha AN1x is gisteren verkocht, veel plezier ermee :)
 
Keiharde schop: Tannoy naar 375. MC-305 blijft 'tzelfde.
 
... 307 dus. Argh.
 
Nou, is dit spul nou zo duur of hoeft er niemand monitors?
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top