?Vraagje?

'mai, waarom zo'n vraag? ik zou het begot niet weten jong...maar waarom een ander nadoen? Probeer je eigen dingen ;)
 
volgens mij zijn er wel tientallen verschillende (wavetable-,soft-)synths/modules en samplers die deze sounds kunnen maken.... standaardsounds dus (in mijn oren dan, maar ik ben dan ook helemaal niet thuis in dit soort muziek, dus
hecht dan ook niet teveel waarde aan mijn mening)
 
Laatst gewijzigd:
Ik wil die geluiden enz... niet namaken maar er zitten hier een paar mannen die zeggen dat als je iets met Reason doet dat je meteen hoort dat het met Reason gemaakt is... Deze song is volledig met Reason gemaakt dus. Niemand heeft het geraden... :)

Greetz...
 
eeh...beetje vage thread hoor.... wat wil je precies bereiken? als JIJ vindt dat het goed klinkt IS het ook goed.... of ben je onzeker over je eigen geluid? ;)

Olaf
 
Ik wil die geluiden enz... niet namaken maar er zitten hier een paar mannen die zeggen dat als je iets met Reason doet dat je meteen hoort dat het met Reason gemaakt is... Deze song is volledig met Reason gemaakt dus. Niemand heeft het geraden... :)

Greetz...
 
Ik wil niet ***lig zijn, maar ik had al zo'n vermoeden gisteravond, maar vond het zo'n trieste vraag met een nog triester nummer, dus heb ik hier niet op geantwoord. :)

Geloof het of niet. :W
 
Tja als ik die vriend was zou ik me niet laten overtuigen door de overwegend lauwe reacties op dit nummer :D
 
Back
Top