• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Emu Emax 2

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

hitman

Ouwe rot
Lid sinds
11 januari 2003
Berichten
940
Locatie
Utrecht
Ik heb de knoop doorgehakt:
Ik doe mijn Emu Emax 2 weg, omdat ik hem niet als sampler gebruikte maar als midi keyboard.
De functie van midi keyboard is nu overgenomen door de Yamaha SY-77, dus wil ik de Emax wegdoen.
Ik had een floppy erbij. Daar zaten wat geluiden op en tevens een besturingssysteem. Wist ik niet. Floppy geformateerd, en vervolgens kon ik de sequencer niet meer gebruiken.
Dat is het enige probleem. Ik heb er ook nog een scsi drive bij maar daar heb ik dus nooit gebruik van gemaakt.

Voor 125 euro.
Gr,
Niels
 
Gereseveerd.
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top