• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Edirol DA-2496 in de verkoop

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Oduberrp

Stamgast
Lid sinds
26 juli 2004
Berichten
105
Locatie
Rotterdam
Wegens aanschaf van een nieuwe Audio Interface, doe ik mijn Edirol DA-2496 weg. De Edirol DA-2496 in een notendop:

  • Mic/line inputs 1 and 2: balanced/unbalanced front-panel XLR or TRS jack with 24k(omega) input impedance, -60dBu to +4dBu sensitivity, global switched +48V phantom power;
  • Guitar/line Inputs 3 and 4: unbalanced front-panel quarter-inch jack with 470k(omega) input impedance, or balanced/unbalanced rear-panel TRS jack with 24k(omega) input impedance, -50dBu to +4dBu sensitivity;
  • Line inputs 5 to 8: balanced/unbalanced rear-panel TRS jack with 24k(omega) input impedance, -50dBu to +4dBu sensitivity;
  • Analogue outputs: eight, on balanced/unbalanced rear-panel TRS jacks with 300(omega) impedance, nominal output level +4dBu, plus stereo headphone output;
  • Digital I/O: stereo co-axial and optical in and out;
  • Word clock: in and out;
  • MIDI: in and out;
  • A-D Converters: 24-bit 64x oversampling (part of AK4524 Codec chip);
  • D-A Converters: 24-bit 128x oversampling (part of AK4524 Codec chip);
  • Frequency response: 20Hz to 40kHz (+0/-2dB) at 96kHz sample rate;
  • Supported bit depths: 16, 24, 32-bit float;
  • Internal processing: 36-bit;
  • Supported analogue sample rates: 22.05kHz, 32kHz, 44.1kHz, 48kHz, 88.2kHz, and 96kHz (22.05kHz not supported with external clock).

EDIROL_DA-2496_main.jpg

edirolda24961.gif


De Edirol DA-2496 is in perfecte conditie. De rack-module is, sinds aanschaf, nooit meer uit het rack geweest (gemonteerd met beschermringen). Nee, het is geen FireWire en/of USB interface, echter door de PCI-kaart i.c.m. de parallelle poort niet stuk te krijgen. Stabieler kan niet!

Vraagprijs: € 250,-

Met vriendelijke groet,

Robin
 
Er is interesse, maar nog geen nieuwe eigenaar: kortom sla je slag!
 
Nieuwe richtprijs: € 225,- !!!
 
Oduberrp en zijn bodemprijzen... het lijkt een vast en een niet te voorkomen winnende combinatie te worden: € 200,-!!! Eens kijken of we hiermee de luie 2e-hands markt achter dat beeldscherm vandaan kunnen halen (i.p.v. de mensen die achteraf geen geld blijken te hebben :D)...

"Tweehonderd" euro, zelfs als je het volledig uitschrijft is het weinig... :okdan:
 
Nog steeds beschikbaar voor € 200,-!!!
 
Nou.... 't moet niet gekker worden. Ik moet zelfs onder mijn eigen bodemprijs gaan zitten. Ok.. ok..., vooruit: af te halen in Dordrecht voor:

€ 175,- t/m maandag 26 april 2010.

Daarna gaat deze keurig netjes weer naar m'n bodemprijs.

MvG., Robin
 
Het is bijna maandag :D:okdan:. Nog 2½ dag om deze schitterende Edirol voor € 175,- mee naar huis te nemen. Is vanaf dag 1 niet meer uit het rek geweest en heeft altijd vastgezeten met plastic beschermringen. Kortom: zo goed als nieuw!

Met vriendelijke groet,

Robin
 
Schopje!
 
Structurele prijswijziging:

€ 175,-

Z.g.a.n. altijd gemonteerd geweest met plastic beschermringen, dus geen beschadigingen. Originele handleidingen zitten erbij, etc.
 
Gaarne geen ruilvoorstellen!

De Edirol is beschikbaar voor € 175,-. Reële aanbiedingen zijn altijd welkom, waar binnen redelijke grenzen over onderhandeld kan worden.
 
Geen schopje, maar een prijswijziging en foto's. Er is steeds interesse, maar elke keer blijkt het niet genoeg te zijn om een daadwerkelijke koop te realiseren. Bij deze dan maar een nieuwe poging:

€ 160,-

... en foto's voor diegene die willen zien waarover we het hebben. Zoals je kunt zien, z.g.a.n. en gemonteerd met de plastic spacers tussen module en schroeven. Mooier dan dit, ga je de Edirol DA-2496 tweedehands niet tegenkomen. De prijs is bijna te belachelijk voor woorden voor zo'n exemplaar :okdan:

Nogmaals: geen ruilvoorstellen a.u.b.
 

Attachments

  • P1000675.JPG
    P1000675.JPG
    118,2 KB · Bekeken: 53
  • P1000676.JPG
    P1000676.JPG
    325,2 KB · Bekeken: 41
  • P1000677.JPG
    P1000677.JPG
    293,7 KB · Bekeken: 48
Gaat op marktplaats voor respectievelijk € 190,- en € 175,- weg. Speciale synthforumprijs:

€ 150,-

Geen ruilvoorstellen, echter ben ik wel geïnteresseerd in een Steinberg CC121 met bijbetaling van mijn zijde...
 

Attachments

  • P1000681.jpg
    P1000681.jpg
    119,6 KB · Bekeken: 50
Schopje...
 
Blijkbaar gaat deze geweldige, maar enigzins gedateerde, soundinterface niet meer gemakkelijk weg daar de drivers gediscontinueerd zijn. De Edirol DA-2496 is een perfecte soundinterface met 19" inch rack module voor Windows XP platform. Door de seriele connectie met de PC is deze geluidskaart zeer stabiel en staat als een rots in de branding.

Daar ik binnenkort voor een verhuizing sta, mag eerste die bereid is om er € 100,- voor te geven, deze geluidsinterface (in z.g.a.n. staat) komen ophalen.

Wie mag ik verwelkomen?
 
:slotje: Is verkocht
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top