Logic 5.0 bug....

napalmman

Ouwe rot
Lid sinds
2 januari 2002
Berichten
502
Locatie
den Haag
Wzup fellas, vraagje. Ik gebruik Logic 5.1 met de Pulsar 1 en een MPC2000.

Nu schijnt Logic 5.1 een bug te hebben waardoor soms een bepaalde midi waarde van (in dit geval) mn Pulsar kaart van 1 op nul springt.

Daardoor hoor ik niks meer in performance mode. Alleen als ik "Local on" doe in mn SYSTEM van mn Keyboard, dan hoor ik het op mijn keyboard geselecteerde midikanaal. Is niet de bedoeling.

Gewoonlijk moet ik in Logic kunnen bepalen welk kanaal ik ga bewerken of selecteer.

Nou had ik 1 persoon die mij dat telefonisch 1 maal heeft doen verhelpen met iets in de broncode van Logic instellingen maar die is opgenomen in t ziekenhuis dus val ik niet lastig.

IEMAND????:stupid
 
als je logic 5.1 draait en je hebt hem officieel dan kan je ook 5.5 gratis downen bij emagic .. ;)

treed het probleem op als je hem loopt in transport ?
en dus bij 1.00.00 weer reset ?

er is een no reset knop onder het quantize menuutje
maar dat is een gok
pb dagoose effe want die draait ook logic met pulsar als ik me niet vergis
 
Origineel geplaatst door MadR
als je logic 5.1 draait en je hebt hem officieel dan kan je ook 5.5 gratis downen bij emagic .. ;)

treed het probleem op als je hem loopt in transport ?
en dus bij 1.00.00 weer reset ?

er is een no reset knop onder het quantize menuutje
maar dat is een gok
pb dagoose effe want die draait ook logic met pulsar als ik me niet vergis

Nee, het is een getalletje ergens in de broncode van Logic. Ik weet alleen niet precies waar meer.

Doordat die op 1 springt i.p.v. op 0 blijft staan (of andersom) Doet dit probleem zich voor.
 
Origineel geplaatst door MadR
als je logic 5.1 draait en je hebt hem officieel dan kan je ook 5.5 gratis downen bij emagic .. ;)

treed het probleem op als je hem loopt in transport ?
en dus bij 1.00.00 weer reset ?

er is een no reset knop onder het quantize menuutje
maar dat is een gok
pb dagoose effe want die draait ook logic met pulsar als ik me niet vergis

yep, ik draai ook logic, nope, ik heb geen pulsar

maar wel een vreemd probleem.. ik moet zeggen dat ik ook wel is zoiets gehad heb maar dat was volgens mij juist dat audio niet meer werkte en alleen midi het nog deed.
Verder komt het me niet bekend voor eerlijk gezegd, 5.5 upgrade downen ??
 
Ga naar de windows map een open win.ini

het volgende heb ik onder het kopje logic staan

[Logic]
MidiIn_CreamWare_MIDI_In_Out_1=1
MidiIn_CreamWare_MIDI_In_Out_2=0
MidiOut_Microsoft_GS_Wavetable_SW_Synth=7
MidiOut_CreamWare_MIDI_In_Out_1=7
MidiOut_CreamWare_MIDI_In_Out_2=0


Ik heb een pulsar 1 dus als je een 2 hebt, kan de tweede midi in ook op 1 staan en de tweede midiout op 7

Sla op en herstart computer.

Ik had het zelfde probleem.
De grap is als in sfp na het opsarten van logic de midi in verwijdert en weer terug plaats alles weer werkt.

Heeft overigens nix met logic 5.1 te maken, want ik draai 5.5 en had het zelfde probleem

laterz
 
Origineel geplaatst door djody
Ga naar de windows map een open win.ini

het volgende heb ik onder het kopje logic staan

[Logic]
MidiIn_CreamWare_MIDI_In_Out_1=1
MidiIn_CreamWare_MIDI_In_Out_2=0
MidiOut_Microsoft_GS_Wavetable_SW_Synth=7
MidiOut_CreamWare_MIDI_In_Out_1=7
MidiOut_CreamWare_MIDI_In_Out_2=0


Ik heb een pulsar 1 dus als je een 2 hebt, kan de tweede midi in ook op 1 staan en de tweede midiout op 7

Sla op en herstart computer.

Ik had het zelfde probleem.
De grap is als in sfp na het opsarten van logic de midi in verwijdert en weer terug plaats alles weer werkt.


Heeft overigens nix met logic 5.1 te maken, want ik draai 5.5 en had het zelfde probleem



laterz



JUUUUUUUUUUUIST!!!!!!!

Thnx cat. Dit is precies wat ik bedoel. Ik dacht al dat niemand het probleem begreep.

I owe you mayne.
 
Back
Top