• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Roland XP-30+case, Waldorf Pulse, Roland A880 (midi-patchbay), 6U-rack, Stand

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Cheimoon

Ouwe rot
Lid sinds
25 juli 2003
Berichten
3.519
Locatie
Ottawa
Te koop aangeboden!

Roland XP-30. Eerste eigenaar. Altijd gebruikt in een rookvrije omgeving, meestal thuis, maar een paar jaar ook in een band, in het oefenhok en paar keer tijdens gigs. Technisch in perfecte staat (bij mijn weten), optisch uitstekend, op wat krassen en vlekjes na.
Inclusief: voedingskabel, originele handleiding in het Nederland en Engels, bijpassende dustcover, PS-15 footswitch (sustainpedaal).
Vraagprijs: 400 euro.

Case voor Roland XP-30. Specifiek laten maken door Aiber-Audio. Binnenmaten: 1011 x 289 x 88 mm (= maten van de XP-30).
Vraagprijs: 125 euro (was nieuw 171,80)

XP-30 + case: samen voor 500 euro. Ik verkoop ze uiteraard ook het liefst samen; anders blijf ik maar met die case zitten. Daarom ook verkoop ik de XP-30 niet los, voordat ik zeker weet dat ik de case ga kunnen verkopen.

Waldorf Pulse (niet Pulse Plus). Zelf tweedehands gekocht. Gebruik net als bij de Roland. Technisch in perfecte staat (bij mijn weten). Knoppen zit wat los, maar dat is een standaard-'feature' van elke Pulse. Enige probleem is dat de plug van de voedingskabel een keer klem heeft gezet, daardoor een deukje heeft, en nu niet zo goed meer blijft zitten. Dat maakt echter alleen uit als je eraan komt. Laat je de kabel met rust, of tape je 'm vast, dan is er geen enkel probleem mee.
Vraagprijs: 250 euro.

Roland A880. De bekende midi-patchbay; zie hier voor de handleiding. Deze heeft wel een probleempje: het geheugen werkt niet goed meer. Instellingen (inclusief opgeslagen settings) zijn meestal vergeten bij heropstarten. Batterij heb ik vervangen, dus daar ligt het niet aan. Verder wel alles nog perfect in orde. Inclusief een hoop midi-kabels.
Vraagprijs: 80 euro (relatief laag vanwege dat geheugen).

6U rack van SBK. Valt ook weinig aan toe te voegen - en uiteraard weer in goede staat.
Vraagprijs: 90 euro (nieuw bij Feedback 129 euro)

Quiklok-stand: dubbelkruis met opzetstuk (dus voor twee synths). Valt weinig over te zeggen. In goede staat uiteraard.
Vraagprijs: 60 euro.

Deze prijzen zijn gebaseerd op een kort onderzoek naar huidige prijzen voor nieuw en tweedehands, maar daar valt wel over te onderhandelen. Bezorgen of opsturen doe ik niet aan. Ophalen kan in Oss (Noord-Brabant), op een kwartiertje lopen vanaf station Oss West (voor wie van openbaar vervoer afhankelijk is). Koffie met koekje is desgewenst aanwezig. ;)

Groeten,
Erik
 
Foto's horen er ook bij!

(van links naar rechts: XP-30, Pulse, A880, rack, stand - allemaal bij mij thuis gefotografeerd uiteraard)
 

Attachments

  • Roland XP-30.jpg
    Roland XP-30.jpg
    117,1 KB · Bekeken: 116
  • Waldorf Pulse.jpg
    Waldorf Pulse.jpg
    52,5 KB · Bekeken: 118
  • Roland A880.jpg
    Roland A880.jpg
    24,6 KB · Bekeken: 124
  • SKB 6U.jpg
    SKB 6U.jpg
    146,1 KB · Bekeken: 116
  • Stand.jpg
    Stand.jpg
    67,2 KB · Bekeken: 124
Schupke dan maar!

Zoals gezegd, over de prijzen valt best wel te onderhandelen... :eureka:
 
Schupke met prijsverlagingen!

Roland XP-30: 375 euro.
Case voor Roland XP-30: 100 euro
XP-30 + case: samen voor 460 euro.
Waldorf Pulse: 225 euro.
Roland A880: 75 euro.
6U rack van SBK: 80 euro.
Quiklok-stand: 50 euro.

Op verzoek van een geïnteresseerde ook nieuwe foto's van de Pulse, inclusief een close-up van het probleem met de voedingskabel (nee, ik ben bepaald geen professioneel fotograaf; maar wél een mooie bedekking van onze strijkplank! :D ). Zoals gezegd: zit de stekker eenmaal goed en blijf je ervan af, dan is er geen probleem. Alleen als je er aankomt kan-ie verschuiven, en geen contact meer maken. Kwestie van goed aansluiten en stevig vasttapen dus, of gewoon ervan afblijven (of even uitdeuken, voor de handigeren onder ons).
 

Attachments

  • Pulse 01.jpg
    Pulse 01.jpg
    52,8 KB · Bekeken: 123
  • Pulse 02.jpg
    Pulse 02.jpg
    75 KB · Bekeken: 124
  • Pulse 03.jpg
    Pulse 03.jpg
    39,1 KB · Bekeken: 120
  • Pulse 04.jpg
    Pulse 04.jpg
    67,7 KB · Bekeken: 118
De Pulse is gereserveerd! Dan blijven over:

Roland XP-30: 375 euro.
Case voor Roland XP-30: 100 euro
XP-30 + case: samen voor 450 euro.
(Waldorf Pulse: 225 euro)
Roland A880: 75 euro.
6U rack van SBK: 80 euro.
Quiklok-stand: 50 euro.

...of een goed bod!
 
Tsja, soms kan het snel gaan in het leven: de Pulse is weer gewoon beschikbaar! Dus dan is het lijstje weer:

Roland XP-30: 375 euro.
Case voor Roland XP-30: 100 euro
XP-30 + case: samen voor 450 euro.
Waldorf Pulse: 225 euro
Roland A880: 75 euro.
6U rack van SBK: 80 euro.
Quiklok-stand: 50 euro.

En nog steeds: of een goed bod!
 
Nog een poging dan maar - met prijsverlagingen! (maar lager dan dit gaat het niet meer :) ) De foto's kunnen nog steeds bovenaan de thread gevonden worden.

Roland XP-30: 350 euro.
Case voor Roland XP-30 (1011 x 289 x 88mm): 75 euro
XP-30 + case: samen voor 400 euro.
Waldorf Pulse: 200 euro
Roland A880: 60 euro.
6U rack van SBK: 65 euro.
Quiklok-stand (dubbelkruis met opzetstuk, dus voor twee synths): 50 euro.
 
Schop%20199%201.jpg

(nee, deze is niet te koop - of niet bij mij, in ieder geval)
 
Was vergeten een net afsluitberichtje te plaatsen, dus bij dezen: deels verkocht, helemaal klaar, dus gesloten.
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top