MS20 voor een normale prijs (<1000 euro)

Status
Please reply by conversation.
Lid sinds
15 februari 2007
Berichten
1.002
Locatie
Vlakbij Hulst
Ik had een bod gedaan op een ms20 hier op't forum, maar de verkoper reageert niet meer.

Ik wil een MS20, bij kozz kost hij 1500, in Japan waar hij vorige maand nog voor 800 euro te krijgen was is hij nu ook ineens gestegen naar 1300 wegens zwakke euro tov de yen... allemaal mooi hoor, godverdomme.

Ik heb er 800-850 euro voor over, als er één of andere midi converter bijzit wil ik meer geven.

Het wordt iets té belachelijk gewoon...
 
ebay.de en ebay.be zijn wel zelf te halen. ik bedoel, zo ver is dat ook weer niet rijden hoor. daarnaast is het slim om op .de te zoeken want vaak word aangegeven dat ze niet willen verzenden en als je dan op .nl zoekt zie je die duitse aanbiedingen niet, tzelfde geldt voor Belgie.
 
Je wil veel maar niet veel toegeven...je zoekt een zeer gewilde synth onder de marktwaarde en ook bij je in de buurt!! Dat beperkt je.
 
voor die prijs zou je wel een goeie ms10 kunnen krijgen, dan maar een vco'tje minder toch ?
 
Het wordt iets té belachelijk gewoon...

Ook bij "bieden vanaf 1 euro" eindigd een MS20 gemiddeld op 1000 eu dus kopers zijn bereid om dat te betalen! Mischien koop je een waarde vast item! Dus later 100% return of meer (of je zou hem voor minder willen verkopen dan je betaald hebt)
 
Zoiets als een MS20 moet je toch echt zelf knn afhalen?

ms 20 is een vrijs solide sterke kast
hgode verkopert kan m goed verpakken zou m wel durfen opsturen een pro one weer niet


en 850 is precies genoeg voor een s20 geen 1200 + gaan betalen man

zijn zat leuke synths onder de magishe 1000
 
voor die prijs zou je wel een goeie ms10 kunnen krijgen, dan maar een vco'tje minder toch ?

ja hey , dus omdat de ms 20 duur is ... en dat iedereen de vis duur betaald ,.. koopje maar een sardientje ipv de makree
[ik eet vis vanaaf valt T op :P]
l


iedereen wil ms 20 dats t :Z

niet verkeerd hoor leuke tool voornamelijk
dual filters
dus zoek iets met dual filterts
dsu bv een semi mod dingetje mfb mischien
anderklasse qa cash hoef niet perse slecht te zijn soon kraftzwerg semi mod is wel erg tof 550.- new!!

ik zou t wel weten
kocht iker gelijk die sequnecing modules by
van mfb met drum modules semi mod....


filtered cofee erg tof ms20 filter module clone met 50+ aan sluitingen
dikkkkkkkkk
ook duur 500+ eu
waard lijkt me wel

man met die prijzen tegen woordig kunje byna netso goed een polyvox kopen msclone rusky ..sommig hebben midi erop en zijn nog beetje ronbekend http://www.vintagesynth.com/misc/polivoks.php

asje toch osc 2x 2 en filters wil hebben zou ik 2e hands voor een sem tex gaan / obie voice sem clone , ook semi modulair denk nog mooier klinkend ook !
1000 eu
zn geld wel waard lijkt me
of soon nieuwe van ome tom oberheim
http://www.vintagesynth.com/oberheim/sem.php

asjet puur wil filteren
de warp9 is niet verkeerd
leuk om te laten op sturen ebay
heb m ook [kapot denk voeding mam tsja ]
wreed filetrtje
kost geen drol 2 ehands
 
Uhm...


Ik beperk me helemaal niet. Ik heb gewoon geen auto. Dus even op de trein naar Duitsland, dacht het niet. Ik geraak zelfs amper in Nederland, is echt niet zo makkelijk. Amsterdam lukt nog. Daar geraak ik met de trein. In belgië zou ik eventueel wel vervoer kunnen vinden, want de stress om met een MS20 op de trein te kruipen is oneindig groot.

Ik ben bereid om 1000 euro te leggen, niét meer. Ik smijt dat bedrag niet meteen op het forum omdat ik vind dat je niet meteen met de grote sommen moet gooien. Een aanvaardbaar bod is vaak interessanter omdat de verkoper dan nog een beetje omhoog kan gaan met de prijs...

Dat moet lukken voor een MS20. De opmerking dat je voor 850 euro een goede ms10 kan scoren vind ik een beetje belachelijk. Ik ga geen 850 euro betalen voor een MS10.

Ik weet dat ik een waardevast item koop, daarom ook dat ik bereid ben er 1000 euro aan te geven. Het is belachelijk veel geld als je ziet wat die dingen ooit kostten, of wat een hedendaagse analoge synth kost die 10 keer meer kan. Dat had ik voor mezelf wel al uitgemaakt.
 
Ach man die bontkraagjes en anverwant autochtoon tuig weet toch niet wat een MS20 is, ik zou dr gerust mee in de trein gaan zitten.
 
Uhm...


Ik beperk me helemaal niet. Ik heb gewoon geen auto. Dus even op de trein naar Duitsland, dacht het niet. Ik geraak zelfs amper in Nederland, is echt niet zo makkelijk. Amsterdam lukt nog. Daar geraak ik met de trein. In belgië zou ik eventueel wel vervoer kunnen vinden, want de stress om met een MS20 op de trein te kruipen is oneindig groot.

Ik ben bereid om 1000 euro te leggen, niét meer. Ik smijt dat bedrag niet meteen op het forum omdat ik vind dat je niet meteen met de grote sommen moet gooien. Een aanvaardbaar bod is vaak interessanter omdat de verkoper dan nog een beetje omhoog kan gaan met de prijs...

Dat moet lukken voor een MS20. De opmerking dat je voor 850 euro een goede ms10 kan scoren vind ik een beetje belachelijk. Ik ga geen 850 euro betalen voor een MS10.

Ik weet dat ik een waardevast item koop, daarom ook dat ik bereid ben er 1000 euro aan te geven. Het is belachelijk veel geld als je ziet wat die dingen ooit kostten, of wat een hedendaagse analoge synth kost die 10 keer meer kan. Dat had ik voor mezelf wel al uitgemaakt.

Met de post uit Duitsland geen probleem..even vooraf duidelijk maken dat je goede inpak wilt hebben en hop zo geregeld. Ebay.de is een prima optie.
 
succes !
 
Bedankt.

Opsturen lijkt me niet zo'n slecht idee, als het te vertrouwen is.

Op de trein zou ik geen schrik hebben voor diefstal, maar om hem kapot te doen. Is een lomp ding om onder de arm te pakken bij het op en afstappen... zo nét iets te groot om gemakkelijk te zijn (en veilig)...

Als iemand er eentje weet staan...
 
Uhm...

Dat moet lukken voor een MS20. De opmerking dat je voor 850 euro een goede ms10 kan scoren vind ik een beetje belachelijk. Ik ga geen 850 euro betalen voor een MS10.

ik snap wel wat je bedoeld maarja aan die prijzen kan je weinig doen denk ik. Voor 850 euro heb je ook een andere(vaak nog betere) synth.
 
Bedankt.

Opsturen lijkt me niet zo'n slecht idee, als het te vertrouwen is.

Op de trein zou ik geen schrik hebben voor diefstal, maar om hem kapot te doen. Is een lomp ding om onder de arm te pakken bij het op en afstappen... zo nét iets te groot om gemakkelijk te zijn (en veilig)...

Als iemand er eentje weet staan...

Gaat prima met de trein een Ms 10/20 mee nemen. Mee fietsen onder je arm een paar Km dat is minder leuk. maar ook goed te doen :). Bang voor iemand die hem af pakt in de trein.. :dubbel:
 
@ major: begrijp ook idd wel wat je bedoelt... maar ik wil specifiek de ms20. Niet omdat hij er cool uitziet of de meest gehypede bak s die er bestaat (naast een tb en zo)... het gaat om de klank en de flexibele bediening (ik hoef NIET de vst). Zoals ik al zei, voor 1000 moet het zeker gaan, liever wat minder, maar als het echt moet...
MS10 vind ik eigenlijk nog duurder als je bekijkt wat je krijgt voor het geld. Prijs per kilo zogezegd is meer dan bij een MS20.

@ marcu: allright. Neen inderdaad diefstal lijkt me beetje te gek, ik zou enkel schrik hebben om hem te stoten of zo... maar als het te doen is dan zie ik het wél zitten natuurlijk. Nu niet naar Duitsland natuurlijk.
 
Status
Please reply by conversation.
Back
Top