Cubase Overload probleem

metatron

Sw, Sdshn, Ptch & Rvrb
Lid sinds
25 juli 2002
Berichten
4.002
Locatie
Alto Paraiso, Brazil
Hoi, zit ik vandaag lekker de hele middag muziek maken. Ik net ff m`n cpu uit gedaan om benenden een koppie thee drinken. Ik weer naar boven start me cpu en m`n liedje weer op en de heletijd zit die cpu meter in het 0neinig en het overload lampie brand constand, oftewel ik kan nu niet meer verder. Ik gebruik maar 2 soft synths (pro 53 & absynth) en nog 8 standaart effecten van Cubase SX, snap er echt helemaal niks van want de heledag stond die cpu meter tussen de 30 en de 40 te hoesten.

Gebruik Cubase SX met een RME Multiface draaiende op een pentium 4 1.7mhz en 768 sdram.

Weet iemand hier misschien een oplossing voor.:confused:
 
ben ook benieuwd. heb hetzelfde probleem met zelfde set-up (p3, 17ghz, multiface,etc) en logic. vaak met absynth, trouwens! ik hoorde dat het met logic te maken zou hebben maar nu hoor ik dus dat jij het met cubase hebt. is dit trouwens een probleem dat vaker bij rme kaarten voorkomt?
 
Ik heb het nu opgelost door de pro- 53 weg te halen, ging weer een tijdje naar de 30-40% overload naar een uur of wat was het weer raak, in het rood en niet meer terug te krijgen.

Ik weet niet of het aan die RME ligt, ik zal hem vanavond maar eens ff over me normalen geluidskaart afspelen (das interne geluidskaart is dat dan) en kijken of het idd. aan die RME ligt.

Vind het maar k*t, kan nu niet meer verder met m`n nummer:(
 

Vergelijkbare discussies

Back
Top