Reason & Logic no matching team

produx216

onderbewust wint altijd
Lid sinds
1 mei 2002
Berichten
81
Locatie
Heerlen
Hey guys,

misschien ligt het aan mij maar ik krijg het niet voor elkaar om Reason in rewire mode te laten lopen in Logic 5. Ik krijg wel alle 64 de kanalen vrij geschakeld in reason maar geen enkel kanaal komt door in logic. misschien doe ikzelf iets fout of zie ik iets over het hoofd maar kan aub iemand me helpen, ik wil toch mijn songs afmixen in logic vanwege de mooie vst en standaard effecten die erin zitten.
=)
 
in de handleiding van Logic staat niets over rewire met reason vermeld en in de handleiding van reason vindt je alleen info over rewire binnen propellerheads, dus met rebirth. Ik heb ze beide gelezen en gedaan zoals het erin stond (zover het erin stond). Ik heb dus eerst Rebirth en daarna pas reason geinstalleerd zodat ik de juiste versie van rewire heb en toen Logic erbij geinstalleerd. Misschien heeft logic een andere rewire en veneukt die alles ik weet het niet, maar misschien een van jullie wel.
 
thx for the quick info Olaf, ik zal het vanavond thuis eens proberen zit nu nog op mijn werk. Ziet er wel belovend uit op die site, volgens mij gaat het zo wel werken ik heb een aantal van die dingen niet gedaan in logic dus ik denk dat het daar aan ligt (hopelijk)
 
Back
Top