• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Quasimidi RAVE-O-LUTION 309

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Alpha Tuning

Ingeburgerd
Lid sinds
22 augustus 2007
Berichten
28
Locatie
de omgeving
Hierbij biedt ik met spijt mijn Quasimidi RAVE-O-LUTION 309 the koop aan.

Deze Ravo-o-lution is in goede conditie en doet het perfect.
Alleen heeft het niet meer de originele voeding. Deze is vervangen door een laptop adapter met de juiste voltage. Daarnaast zit de bevestiging van de voeding in de kast een beetje los, dit was al zo toen ik het kocht en is eigenlijk zo te verhelpen.

"The RaveOLution is a stand alone groove box that has taken the techno world by storm. Very popular among DJ's for live performance and interaction with the audience! It features a very advanced sequencer and a host of excellent analog and electronic drum and bass synth sounds. The 309 is very intuitive and easy to get started using. Play with the patterns or make your own. All real-time tweaks can be recorded into your sequence for later playback!"

Voor 300,- is hij van jou!

PS. heeft niet de uitbreidingen.
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top