• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Te koop : Roland MC-202

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

matt second

acid management
Staff member
Lid sinds
28 augustus 2001
Berichten
5.646
Locatie
Delft
Te koop : Roland MC-202

400 euro
 
mc-202, € 400 op marktplaats.nl

mc-202, € 400 op marktplaats.nl

in Delft
tel nr staat erbij: 06 24 303 147

later,

equate
 
400 euro? Wat een oplichter :p



maar effe serieus, ik vind de prijs wel aan de hoge kant, Matt. Of is ie in een net zo'n onberispelijke staat als de rest van je spullen?
 
Ik vind € 400,- voor een MC-202 die in goede staat is best wel fair. Aangezien je voor een SH-101 ook hetzelfde of meer betaald.

maar ja...van de andere kant zou ik ook maar al te graag een 909 voor € 25,- kopen bij een ouwe rocker....

dus.

equate
 
Als ik me niet vergis is dit een foto van die 202.

Of het moet zijn dat dit die van CraZ is maar ik geloof dat het de mijne is of beter gezegd was..

mc202.jpg


Is in goede staat dus..

Gisteren weer lekker met een 202 zitten spelen. Blijft een leuke bak. Ik denk dat wij die toch weer mee gaan nemen als we nog een keertje live mogen optreden....
 
Orgineel geplaatst door equate
Ik vind € 400,- voor een MC-202 die in goede staat is best wel fair. Aangezien je voor een SH-101 ook hetzelfde of meer betaald.

maar ja...van de andere kant zou ik ook maar al te graag een 909 voor € 25,- kopen bij een ouwe rocker....

dus.

equate

Een SH101 heeft toetsen en kan 2 golfvormen combineren en dat kan de 202 (dacht ik) niet. Maar ja op zich is het nog steeds stukken goedkoper dan een 303.
 
Zie thread: over de 101 en zijn prijs.

https://www.synthforum.nl/forums/showthread.php?s=&threadid=945

Een 101 heeft een noise bron meer en een andere sequencer. Verder heeft kan ie zijn LFO vormen varieren. En ik vind hem iets voller klinken.

Toch is een 202 toffer. Hij is een desktop bakkie en heel erg goed live te gebruiken.. Wij hebben er ooit twee live gebruikt!
 
Laatst gewijzigd:
Als ik het geld had liggen had ik um zo gekocht...

Je ziet zo ook niet zo vaak (te koop)
 
moet ik er nog wat over zeggen ?

die foto lijkt wel sprekend ja

meestal herken je je apparatuur aan krasjes en butsjes
maarja
als die er niet op zitten ..
 
als je altijd al een MC-202 had willen hebben ,
doordat er in nederland erg vage en moeilijke kopers zijn is mijn MC-202 nog steeds te koop

is mijn vraagprijs te hoog, dan moet je het maar zeggen
 
Een 202 roeleert grote tijd !

Een 202 roeleert grote tijd !

Ik kan echt iedereen aanraden om een MC-202 te kopen.. wat een bak ! Heel eenvoudig qua opzet.. maar heel erg krachtig qua geluid.

Luister gewoon effe: http://www.tonyblack.org/mp3/202FB.mp3

Okay.. weliswaar met wat reverb en filterbank maar dit is een 'real life' toepassing !
 
Orgineel geplaatst door Boemtsjak
Voor 95 Euro inclusief montagekosten stop ik er een MIDIkit (Synhouse MIDIJACK, nieuwprijs 113 Euro) voor de koper in :)
Gaten boren in de casing? Brrrrrrrrrrrrr.......

Niet doen op een 202, kun je beter een aparte midi2cv convertor kopen
 
Of de interne sequencer gebruiken. Die is wel erg gelimiteerd, maar op een of andere manier is ie wel erg lekker. :) En matthijs... Je gaat mijn oude 202 toch geen pijn doen...
 
ik ?
nee hoezo ?
wie heeft het over gaten ?
hij is in originele perfecte staat
 
Wie zijn 202 ?

Wie zijn 202 ?

Het verdorie MIJN 202.. geheel zonder krasje of beschadiging. Die we nog over hebben is in iets mindere staat.. grr...
 
Dat voorbeeldje wat Johnny postte is wel erg lekker zeg.. 8P
 
CraZ heeft die gepost... Maar het is inderdaad lekker. Vooral in combinatie met een FB en een SIDStation (patch ModularJam) :P
 
Orgineel geplaatst door Synic
Gaten boren in de casing? Brrrrrrrrrrrrr.......

Niet doen op een 202, kun je beter een aparte midi2cv convertor kopen

Kom kom... heb vertrouwen in Dr. Boemtsjak's uitstekende boorkunsten (geef me een liter wodka en m'n handen trillen helemaal niet meer >:|). Je kunt de MIDIkit ook los kopen (zie m'n advertentie) en dan kun je je eigen boortalent op dit analoge beestje loslaten. Om eerlijk te zijn is de behuizing van de 202 aan de binnenkant wat aan de krappe kant om er een MIDIkit in te bouwen. Toch heb ik een keer een foto gezien op het internet van iemand die het gelukt was. Eens even Googelen...:)

...Waar zouden we zijn zonder le Google: http://www.synhouse.com/MC-202-Notes/MC-202-notes.html

Conclusie: het kan, maar het wordt wat krap en het kost wat tijd. ;)
 
Laatst gewijzigd:
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top