MarsMusica - 'Spookhond'

Vind dat er weer juweeltjes tussen zitten. Dit is er eentje van en heb dr dus ook op gestemd. Ander juweeltje vind ik marsman met cullun's skimping
 
bedankt alvast voor de stemmen, maar ook vooral voor het com en taar van iedereen!
geeft mij echt de moed en spirit om verder te gaan met mijn muziek.

dit jaar wordt HET jaar waar ik eindelijk eens al mijn composities mooi ga uitvoeren en produceren. en daar zit een hoop gekkigheid zoals dit tussen.

8o)}:|:(:dubbel::biertje::geslaagd::mexico:
 
wanneer horen we nou dat we niet gewonnen hebben?

zou toch vandaag de uitslag (woensdag) komen?
 
het schijnt dat het synthforum telraam kapot is gevallen :(
 
kanye_west.jpg

"Yo SynthForum Contest 2009 Winner, I'm really happy for you and I'mma let you finish, but Beyoncé is the best Contest winner of all time. OF ALL TIME!"
 
pffff, WEERRrr heft die Beyoncé gewonnen.

vreemd en verdacht....
 
Tuurlijk, een leuk snoetje scoort altijd beter dan kwaliteit.

Daarom dicht ik mijzelf ook hoge kansen toe dit jaar...
 
ok, bij deze een mooie foto van mij erbij. hopelijk beïnvloed dat de jury op een gunstige manier:
 

Attachments

  • synthgirl.jpg
    synthgirl.jpg
    28,2 KB · Bekeken: 169
Hmm, blijkbaar is Copini van de weg geraakt. Is een muzikale fruitmand noodzakelijk?
 
TOF LIED!!!!! erg goed had wat mij betreft nummer 1 mogen zijn. tja.. dan had je moeten stemmen... euh...hmm..ja..
 
Het zit muzikaal super in elkaar, goeie jazzsound en dan de onschuldigheid van die kinderstem ertussen. Ik vind de engelse tekst net wel goed, dat breekt een beetje e, maakt het extra jazzy/retro (ain't nothing but a hound dog).

Zou het zeker niet vuiler gemaakt hebben, het is een onschuldig nummer tenslotte.

Leuk einde :-)

Het lijkt wel een nummer voor een soundtrack

knap werk !
 
Back
Top