• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

KRK V6 II met standaarden

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

abcd

VSTi Slet
Lid sinds
4 januari 2005
Berichten
70
Locatie
Utrecht
Aangeboden :

2 x KRK V6 II inclusief hoge standaarden. In het begin heb ik in de ruimte wel gerookt, maar zijn uiteindelijk verplaatst naar een ruimte waar niet meer werd gerookt. Ze hebben nu een paar maanden stil gestaan.

Worden dus verkocht met hoge standaarden, waarvan ik later vanavond een foto zal plaatsen. Dit zijn gewoon basic standaarden van Feedback.

De conditie is gebruikt, maar de monitoren hebben geen schade opgelopen. Nooit op vol piek vermogen getest (ook niet echt nodig). Uiteraard kan de verkoper het spul bij mij komen testen.

Hieronder nog wat foto's (let wel, ze moeten even schoongemaakt worden) :

1.jpg


2.jpg


Ik heb ze destijds gekocht voor Eur 469 per stuk, ik verkoop ze nu voor de vraagprijs van Eur 500 voor beiden inclusief standaarden.

Met vriendelijke groet,

Wouter
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top