fruityloops-vst-slides

LastResort

dat was al zo........
Lid sinds
9 juni 2002
Berichten
274
Locatie
Groningen
hallo ik heb ff een vraagje,
ik heb fruityloops 3.56 en ik krijg het maar niet voor elkaar om met een vst plugin de slides (bij piano roll) te laten werken...is dat niet mogelijk ofzo?
 
hoi daar, met welke vstplugin precies heb je problemen dan?
 
ik met alle vsti's die niet een generator van fruity loops zijn dus naast wasp, simsynth, 3osc en ds404 krijg ik het ook niet goed, maar ik gebruik eigenlijk ook meer de glide van de synths zelf voor die glijdende tonen werkt beter vind ik , maar het is wel handig als je zo tussendoor eens een vette zweep wil geven , dus zou hier graag ook wel het andtwoord voor willen hebben :okdan:
 
Je kunt toch portamento op diverse vst plugins gebruiken, als je dan je noten laat overlappen moet hij toch "gliden" ?
 
Dus als je een pitch automation maakt werkt het niet?

uuhhh...als daaronder de slides bij de pano roll valt, ja idd

en de pitch op de plugin zelf is lastig omdat ik m aan en uit wil hebben onder een melodie,
 
de pitch automation werkt gewoon goed, maar het gaat om de note slide in de piano roll waarmeee je een portamento aan een bepaalde noot kan geven of een groep gestapelde noten, en dat werkt alleen bij fruity generators lijkt het wel
 
Origineel geplaatst door endonyx
de pitch automation werkt gewoon goed, maar het gaat om de note slide in de piano roll waarmeee je een portamento aan een bepaalde noot kan geven of een groep gestapelde noten, en dat werkt alleen bij fruity generators lijkt het wel

Hoe moet die controller data ook ooit doorgegeven worden aan die VSTi. Kan gewoon niet. Kunnen ze logischerwijs wel met hun eigen instrumenten.
 
ja daarom das gewoon jammer.

dus neem aan dat idt met cubase en ligic ook niet kan !??!?!
 
Als een vsti een controller heeft voor slide

Als een vsti een controller heeft voor slide

En die hebben ze: portamento, dan kan dat natuurlijk gewoon. Het is alleen lang niet zo intuitief. maar het kan zeker.
 
Back
Top