• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Korg Legacy, Waldorf Edition & Waves Renaissance

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Kevin

Tis niet te gleuven
Lid sinds
25 augustus 2002
Berichten
3.258
Ik bied bij deze aan het volgende,


Korg Legacy (1e versie) d.w.z. de MS20, Polysix en Wavestation origineel in doos maar zonder controller. Dit mag weg voor €140
Je krijgt dan mijn Korg account.


Steinberg The Waldorf Edition dit is de originele dvd hoes met de software.
D-pole filter, Attack en PPG Wave VST. Deze mag weg voor €45

Heb ook nog de Waves Renaissance Collection Native 4.0 (3.6 doos maar authorizatie voor 4.0) de Authorizatie staat op een Ilok. Met deze Ilok werken de plugins zoals het hoort en heb je geen verplichting tot het WUP (tenzij je persé wil updaten, wat ik niet rendabel vind.
In het pakket bevind zich de Renaissance EQ (2,4 en 6 bands) , Renaissance Compressor en Renaissance Reverb. Dit pakket mag weg voor €100

Alles samen voor €280 ex-verzending of af te halen in Tilburg
 
Ow en wat betreft de Korg Legacy...prijsverlaging naar €120 ex-verzending
Je krijgt dan de originele doos,inc software (VSTi's van MS20,Polysix,Wavestation,Legacycell en de FX plugins) maar dus niet de hardware controller.
 
Ow ja en elk bod word in overweging genomen...(mocht ik teveel vragen) :D
 
Korg Legacy bodemprijs (anders houd ik ze zelf...) €110
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top