• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

AKAI MPC 500 + AKAI MPD16 + Behringer Truth

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Mike Rockmore

Ouwe rot
Lid sinds
7 juli 2003
Berichten
903
Locatie
Groningen
Wegens het te weinig gebruiken van onderstaande apparatuur en het verlangen van een nieuw stukje apparatuur staat het volgende te koop:

AKAI MPC 500 (in mint condition, geen krassen, orginele doos + handleiding) Nieuw 450 euro, bij mij voor 300 euro. Of ruilen tegen een AKAI MPK49.
akai_MPC500_main.jpg


AKAI MPD16 (lekker basic drumpad unit, niet te veel fratsen, gewoon drummen) 70 euro.
akai-mpd16-B.JPG


Behringer Truth B2030A Actieve monitors (enige tijd terug gekocht van mede-forumlid, klinken prima, maar toch te gehecht aan mij Alesis monitors, ondanks het modderige laag :)) Voor 150 gekocht, mogen ook weer voor 150 weg. Lijkt mij een prima deal.
p26494.jpg


Het hoeft niet weg dus ik heb niets aan niet-reële voorstellen. Zoals ik eerder al refereerde, een AKAI MPK49 is het enige wat mij op dit moment interesseert qua ruilwaar. :mega: Reageren kan ook via mikerockmore@gmail.com
 
Laatst gewijzigd:
Okay, de AKAI MPK49 die ik wilde overnemen, is niet meer over te nemen. Daarom vertel ik er nog heel nadrukkelijk bij dat ik naar een AKAI MPK49 op zoek ben! Dat kan dus als ruilwaar dienen.

Sterker nog, ik ruil mijn MPC500 graag tegen een MPK49. Komop dudes, dat is toch geen slechte deal? :) Kan vandaag nog op de post:)
 
Laatst gewijzigd:
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top