• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Uitverkoop

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

ykaruzo

Gedeactiveerd account
Lid sinds
7 oktober 2005
Berichten
960
Wegens te veel spullen en geheel overgaan op Ambient en New age geklungel diverse zaken voor niet al te veel geld, ik behandel in volgorde van reactie op een eerlijke manier, reserveren max 24 uur,

Quasimidi Sirius incl 2 verschillende zwanenhals microfoons, alles in smetteloze staat incl. org. Adapter € 290 incl. aangetekend en verzekerd verzenden, hij wordt door mij extreem goed verpakt,

Yamaha Rs-7000 sample geheugen volledig uitgebreid, paar kleine krasjes aan de zijkant, verder is hij mooi, techniesch 100%
extra erbij 2 x 128 Mb smartmedia kaartjes + een org Gigbag
Koopje € 360 incl. aangetekend en verzekerd verzenden, hij wordt door mij extreem goed verpakt,

Roland Sp-555 Sampler geheel in staat van ongebruikt in de doos, dus met alles wat er bij hoort € 260 incl. aangetekend en verzekerd verzenden, hij wordt door mij extreem goed verpakt,

Korg Kaoss pad 3 geheel in staat van ongebruikt in de doos met alles wat er bij hoort, € 160 incl. aangetekend en verzekerd verzenden, hij wordt door mij extreem goed verpakt,

Boss Micro Br in ongebruikte staat met alles wat erbij hoort + een siliconen beschermhoes € 85 incl. aangetekend en verzekerd verzenden, hij wordt door mij extreem goed verpakt,

Behringr mixertje xenix 1002 ongebruikt in de doos compleet € 35 incl. aangetekend en verzekerd verzenden, hij wordt door mij extreem goed verpakt,

Behringer B1 studio microfoon geheel compleet ongebruikt in het koffertje met gratis een anti spuugfilter € 35 incl. aangetekend en verzekerd verzenden, hij wordt door mij extreem goed verpakt,

AKG K-930 draadloze koptelefoon die op het station zijn accu oplaad, mooi ding, goed geluid, echt waar maar 1 x opgehad, ik heb toen een kleine headset gekocht, dus hij staat maar te staan, € 35 incl. aangetekend en verzekerd verzenden, hij wordt door mij extreem goed verpakt,
 

Attachments

  • sirius_2-719525.jpg
    sirius_2-719525.jpg
    32,7 KB · Bekeken: 61
  • YAMAHA RS 7000.jpg
    YAMAHA RS 7000.jpg
    27 KB · Bekeken: 44
  • SP-555.jpg
    SP-555.jpg
    200,8 KB · Bekeken: 40
  • kp3.jpg
    kp3.jpg
    19 KB · Bekeken: 45
  • 15769.jpg
    15769.jpg
    38,9 KB · Bekeken: 48
Nog wat voorbeelden

Nog wat voorbeelden

Geen ruil of inruil
 

Attachments

  • akg.jpg
    akg.jpg
    34,7 KB · Bekeken: 46
  • b1.jpg
    b1.jpg
    26,5 KB · Bekeken: 43
  • sps1_1.jpg
    sps1_1.jpg
    11,3 KB · Bekeken: 46
  • ub1002.jpg
    ub1002.jpg
    41,9 KB · Bekeken: 42
Quasimidi Sirius, Kaosspad-3 ,AKG-koptelefoon, Behringer Mixer zijn gereserveerd cq verkocht,
 
De Sirius en de Xenix mixer zijn verkocht, verder een aantal beloftes mbt. geld overmaken, die wacht ik even af tot morgenochtend,

Er zijn er een paar aan het duwen en jagen en proberen voor te piepen, das niet eerlijk, iedereen krijgt antwoord en ik behandel in volgorde, bank-giro duurt een dag dus daar wacht ik op, ook zit ik niet de hele dag achter de pc,

Lieve forumvrienden jullie horen van mij.
 
Even hergroeperen;

Sirius = verkocht, Rs-7000 = verkocht, Sp-555 is verkocht, Behringer mixertje = verkocht,

Morgenavond weet ik of de Kp-3 de Behringer mic-B1 en de AKG-koptelefoon zijn betaald.
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top