rm1x computer vervanger??

Jur

abstract
Lid sinds
27 september 2002
Berichten
497
Locatie
Nieuwegein
Ik weet niet of dit op de juiste plek staat maar het volgende,

zo het mogelijk zijn dat ik de midi-files die ik in sonar maak via floppy in de yamaha rm1x zet zodat die tijdens een optreden mijn laptop, die ik eigenlijk alleen voor het afspelen van midi gebruik vervang???
of hebben jullie andere oplossingen (goedkope) hiervoor want mijn laptop en ik hebben een beetje ruzie.

Jur
 
Dat moet wel mogelijk zijn. Maar het geheugen van de RM1X is beperkt en niet uit te bereiden, dus als je bijvoorbeeld veel filter slides aanstuurt kun je in de problemen komen. Misschien is een MPC2000 net even iets beter voor jouw.
 
Jij ook al ruzie met je laptop? Ik heb 'm net ontslagen... ik gebruik vanaf nu de sequencer op m'n trinity.

Werkt vast wel op je RM1x lijkt me...

Druid
 
als je alleen maar 16minikanalen mixt met midi (dus geen samples uit je computer) dan kan de RM1x t wel hoor!
maar als je geen ruzie had met je laptop zou ik voor een snelle goede lappy gaan, kun je namelijk zelf kiezen of je pattern gebaseerde sequences of niet gaat werken.
 
Op zich wil ik wel een snelle laptop maar ja 1200/1300 euro goede geluiskaart erbij dat geld heb ik niet dus ik ga denk ik toch voor de rm1x bedankt voor de tips
 
Back
Top