• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

NTP 179-160 stereo comp, Waves MaxxBCL

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

pmx

mastering engineer
Lid sinds
31 mei 2006
Berichten
1.002
Locatie
Eindhoven
NTP's: helaas passen deze compressors niet in mijn workflow, maar het zijn zo'n beetje de beste compressors als je zoekt naar transparante compressie. mijns inziens is dit ook de enige analoge compressor waar je fatsoenlijk mee kan expanden. als NTP je niet veel zegt: de neumann 473s zijn het kleine broertje zeg maar.
deze twee units zitten in een splinternieuwe behuizing van vintage tools uit duitsland, de expert in 19" module behuizingen. speciaal aan deze behuizing is de hard bypass door middel van een relais schakeling.

1500 euri's

IMG_1425.JPG


MaxxBCL: dit is de hardware variant van de renaissance compressor, maxxbass en l2 samen in 1 bak met hele goede a/d en d/a conversie. voor mij overbodig geworden omdat ik voor conversie een hedd gebruik en limiting in the box doe.

een te gekke bak voor live sound (gebouwd als een tank), en ook in de studio te gek als buscompressor. je kan hem ook digitaal only gebruiken, hij ondersteunt alle digitale gangbare formaten.

als je wil komen luisteren ben je welkom in utrecht, ophalen kan ook in eindhoven. opsturen is natuurlijk ook mogelijk, maar het is wel een zware bak :)

let op: deze unit kom je zelden tegen 2e hands! vorige eigenaar was MatthewLeBlom...

1600 euri's

IMG_1426.JPG


svp niet pm-en maar mailen naar pm at themasteringfactory punt nl
 
kick!

voor de maxxbcl is wel belangstelling, voor de ntp nauwelijks. kent niemand dit merk? misschien had ik gewoon neumann moeten noemen, het is immers hetzelfde :)
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top