• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

-=-=-> TK : Standaard SKB Case 8 Units / Deltex Ultimate Keyboard Stand <-=-=-

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

RodmanSan

De BroekWapperBassenMan
Lid sinds
16 juli 2008
Berichten
1.184
Locatie
mijn hok in E-Troid
-=-=-> TK : Standaard SKB Case 8 Units / Deltex Ultimate Keyboard Stand <-=-=-

Daar ik mijn studio aan het opruimen ben gaat het volgende in de verkoop :


- Standaard SKB Case 8 Units

rack8.jpg
cid:044012406@31082009-376D


Info :

The SKB vacuum formed rack made history when it was introduced in 1992.
The very first molded rack provides a real professional alternative to the heavy wood racks.
The SKB line of 19" stackable racks has received worldwide acclaim for durability, convenience and easy handling.
Made of ultra high molecular weight polyethylene, they are less than half the weight of old fashioned wood racks and provide maximum protection. Protect your product with the original and don't be fooled by cheap copies.

Rear rails, High density polyethylene, Front and rear covers are gasket sealed to protect from moisture and dirt, Heavy duty handles provide secure grasping point, Mounting hardware is easy with the SKB rack rail and hardware.

Vraagprijs : 100 Euro !

Opmerking : Case heeft een lichte deuk aan de onderkant vanwege het staan op een Quiklok standaard, doet niets af aan de functionaliteit, hooguit aan de looks ervan.



- Deltex Ultimate Keyboard Stand

2781.jpg


cid:044012406@31082009-3774


Info :

Black, Height 45" (1143 mm), Weight 14 lbs. (6.4 kg), Folded length 47" (1194 mm), Load capacity 50 lbs. (22.7 kg) per tier or 100 lbs. (45.5 kg) total

Vraagprijs : 65 Euro !

Opmerking : Standaard heeft lichte gebruikssporen.



Beide items zijn in Eindhoven op te halen !!!
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top