Controller voor de Micron

divinio

Starting Up...
Lid sinds
4 Maart 2004
Berichten
1.333
Locatie
Chiang Mai
Due to many requests for adding micron support to ion-editor, ion-editor v1.1 now supports Micron and it will be released as VST plugin and standalone editor in the next 10-15 days:

http://www.hypersynth.com/ion-editorv1.1.jpg

A beta version has been released now and I'm looking for an experienced beta tester with decent knowledge about (MIDI,NRPN and Micron Parameters) if anyone is interested in please send an email to :
support@hypersynth.com

Many thanks



:okdan: Hopelijk is hij goed want het is echt geen werk om alles met één knop te regelen op die Micron.
 
hmm, ik had ze even gemaild waar die v1.1 bleef.

hypersynth @ 11 september schreef:
Hi



Thanks for your interest in our product.



>>"I heard about ion editor v1.1 will also support the Micron, when will it be released?"



Yes, that it right, v1.1 beta2 has been released but we did not find an experienced beta tester yet.





Best Regards

Support Team

Hoeveel anders is de Ion tov de Micron qua MIDI Implementatie kan je je afvragen :)
 
hmm, ik had ze even gemaild waar die v1.1 bleef.



Hoeveel anders is de Ion tov de Micron qua MIDI Implementatie kan je je afvragen :)

De Micron implementatie was net ff wat anders. Negatieve waardes etc. waardoor het lastig was geschikte editors te maken. Dit is een van de redenen dat ik hem toendertijd heb weggedaan.

Misschien toch maar weer eens in huis halen :)
 
Ik ben überhaupt nog geen editors voor de MAC tegengekomen, wil niet zeggen dat ze dr niet zijn, maar Ion-Editor, Micronizer (stand-alone), Microzune en MidiCTRL zijn allemaal Win only.
 
Back
Top