• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

GEM RP-X piano module (en meer)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

rooz

Stamgast
Lid sinds
13 juli 2008
Berichten
162
Locatie
Amsterdam
GEM RPX piano module

De Steinway is schitterend,maar de Fazioli vleugel is ongeëvenaard. Je herkent gelijk de Rhodes van Stevie Wonder. Zelfs Earth Wind & Fire gebruikte deze oa in Ahoy Rotterdam LIVE in concert.

Als je op zoek bent naar een goed piano sound is dit de module die je zoekt. Ik heb 'm toendertijd met zorg uitgekozen. Het geluid is zeer realistisch en niet te vergelijken met goedkopere modules die vaak blikkerig of goedkoop klinken. Ik gebruik de module echter te weinig omdat ik me als muzikant meer ben gaan richten op gitaar en basgitaar, en het is jammer om dit toppertje werkloos in mijn huis te laten staan.

Je kunt de module aansluiten op je elektr. piano of midi keyboard of computer.

In nieuwstaat, september 2008 (jaar garantie)
Nieuwprijs = 499 euro
Richtprijs = rond de 350 euro
Bieden is mogelijk


Sounds

99 presets


  • grand piano's
  • Rock piano's
  • pop piano's
  • dance piano's
  • Rhodes
  • Wurlie
  • Synths
  • Strings
  • Clavinet
  • Choir
  • Marimba
  • etc
  • etc

demo's

Meer info en sound previews bekijk de website van http://www.generalmusic.com/prodotti.asp?cod=xserie&frame=ca&lingua=eng

+ CDROM
aansluiten Pc : USB

Polyphony
72 notes max.
Memory
64 MB
Sounds
50 PCM-physical model sounds stero/mono
Multiparts
4 parts
Performances 99
Effects 6 Reverbs: Room - small, medium, large;
Hall - large, medium; stage
4 Effects: Chorus, Phaser, Tremolo, Stereo Delay
4-band parametric EQ (progr.)
2 Insert effects: wah-wah, compressor
Modes
Single, Layer, Split
Controls
Volume pot., on/off switch, perf. button, data <> buttons, edit button, edit indicators: part (ch), sound, volume, velocity, transp, tune, efx, rev
Display LED 3 cifre / 7 segments
Connections
Output L/R, inputs L/R, USB, MIDI In/Out/Thru, pedal 1 - 2, 12 D.C. in
Extra
RP-X Editor - PC software editor for controlling the sound module via MIDI or USB
Dimensions
(W x H x D)
218 x 44 x 198 mm
Weight
2,5 kg
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top