• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Roland TR-707

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Cubik_Planet

Knoppofiel
Lid sinds
11 februari 2002
Berichten
470
Locatie
Zaandam
Ik doe mijn Roland TR-707 Rhythm Composer de deur uit omdat ik na vele jaren trouwe dienst de Roland ga omruilen voor een MPC-500. :luv:

Conditie:
In ZEER goede staat, geen krassen, geen versleten knoppen of tekst, geen krakende faders, geen kappot batterijklepje maar er zitten wel een paar kleine penstreepjes op de kast net naast de faders waar ik ooit een mooie instelling had (lang geleden) maar dat zie je bijna niet meer en is denk ik zo met een middeltje weg te krijgen. :peukie:

Wat zit erbij:
  • Originele Nederlandstalige Handleiding
  • Originele Roland adapter
  • Stofhoes

Richtprijs:
Gezien de conditie van het apparaat en alle orginele onderdelen zat ik te denken aan een richtprijs van EUR 200,00, dus ik ben benieuwd. :mexico:

Ik ga 1 a 2 weken de voorstellen in mijn persoonlijke berichten verzamelen en de gene met het beste voorstel heeft er een mooie TR-707 bij en kan hem komen halen en beluisteren onder het genot van een :koffie: of een :mega:.

Ciao... Cubik
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top