En weer een nieuw lid...

ironfreq

You're the man now, dog!
Lid sinds
9 februari 2003
Berichten
365
Locatie
Utrecht
Hallo iedereen,

Ik zag dat er een speciale plek is voor nieuwe leden, dus daarom plaats ik bij deze mijn allereerste bericht. Ik ken deze site nog helemaal niet lang, om eerlijk te zijn pas sinds gisteren. Heb al wel veel threads gelezen, dus ben behoorlijk up-to-date al geloof ik :) Ik hoop mijn bijdrage aan verschillende onderwerpen te kunnen leveren, al wil ik mezelf geen 'expert' noemen.

Ben 23 jaar, woon in een klein dorp in de buurt van Rotterdam en mijn artiestennaam is Ironfreq (vraag me niet hoe ik op die naam kom, het was een kwestie van woorden samenvoegen tot ik iets had :o:). In 1997 ben ik begonnen met dingen als FastTracker en Voyetra MIDI Orchestrator Plus welke bij mijn AWE32 geleverd was 8o), daarna overgestapt op Evolution Audio dat bij mijn Target MK149 MIDI keyboard zat. Die heb ik nog lang gebruikt. Inmiddels bestaat mijn setup uit Yamaha CS1x, RED Sound DarkStar, Novation Nova en Roland JV1010. Mijn sequencer is inmiddels Cubase VST Standard 5.1 geworden, deze kocht ik enkele maanden voor Cubase SX bekend gemaakt werd en had geen zin om gelijk voor zoveel geld over te stappen. Komt nog wel eens wellicht. Omdat ik door dagelijkse leven al veel achter computer moet zitten (stage en school), heb ik een eenvoudige hardware sequencer gekocht, de MAM SQ16. Daar speel ik momenteel het meest mee en de MIDI output neem ik dan weer op met Cubase waar ik eea verder uitwerk, aanpas en vooral tracks toevoeg.

Omdat ik piano mooiste instrument vind dat er bestaat wil ik graag pianoles nemen en in 1e instantie iets als een Yamaha Clavinova op een of andere manier toevoegen aan mijn setup. Helaas denkt mijn bankrekening daar momenteel anders over.

Voor de rest niet zo veel te melden geloof ik, behalve dat tracks *afmaken* mijn slechtste kant is, ik maak namelijk zelden af waar ik aan begin. Maar ben nu wel bezig met paar nummers die ik echt af wil gaan maken.

Nou ja, dit was het voor deze keer... Hopelijk tot ziens op het forum...

Groetjes,
Vincent aka Ironfreq

PS: Op The-Gas-Station post ik altijd onder de naam 'vvdleun'
 
van harte welkom op dit mooie forum en veel plezier toegewenst alhier !
 
heeeey welkom hier :)

Ik ken je idd al van TGS

hmmm, ga niets zeggen over dat forum hier...


enjoy your stay!


(hier ist veeeeeel leuker)
 
Welkom!
 
Welkom!!! >:| Alweer een nieuw lid erbij.

Voor de rest niet zo veel te melden geloof ik, behalve dat tracks *afmaken* mijn slechtste kant is, ik maak namelijk zelden af waar ik aan begin. Maar ben nu wel bezig met paar nummers die ik echt af wil gaan maken.
Volgens mij is dat een bekend virus wat rondwaart onder mensen die met synths bezig zijn.
 
Iedereen bedankt voor hartelijke welkom :o: ... Mijn website, waar op dit moment eigenlijk weinig te vinden is, kun je vinden op http://www.ironfreq.com

Klopt STiCKX (spel ik dat goed?).. ik vond trouwens de link naar dit forum op jouw site :) Zo zie je maar waar Link pagina's goed voor kunnen zijn :) Ik kom zelden op Nederlandse pagina's over synthesizers, dus was echt toeval.

Moet nu echt eens een track af gaan maken, loop over met ideeen, nu de realisatie nog :dj:

Tot later...:doei:
 
Ola chica/chico

Ola chica/chico

Hallo!
Zoveel leden al
onder mijn aanwezigheid
en nog niet ledig.

Weer 'n Haistier,
ISPdeRuiter
 
Last edited by a moderator:
Back
Top