• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Monitors-Tascam-Yamaha-Behringer-T.R.E expansie

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

ykaruzo

Gedeactiveerd account
Lid sinds
7 oktober 2005
Berichten
960
Twee monitors Near05 in absolute perfecte staat, dus ook onbeschadigd en nooit bij gerookt,
€ 120 per/set uiteraard ook de netsnoeren erbij, de prijs is incl. aangetekend/verzekerd verzenden en ik heb er een speciale verpakking voor, zodat ze beslist veilig verzonden kunnen worden, kijk even hier; http://www.esi-audio.com/products/near05classic


Tascam Dp-004 Pocketstudio slechts1 x gebruikt, wegens aanschaf zijn grote broer,
Koopje € 120 incl. aangetekend/verzekerd verzenden en waanzinnig veilig verpakken, is natuurlijk compleet met doos, Sd-card, batterijen, usb kabeltje en manual dus geheel compleet, kost nieuw € 199 kijk even hier; http://www.tascam.com/products/dp-004.html

Behringer mixer Pro RX1602 met snoer mooie staat slechts € 35 incl.verzenden en perfect verpakken, kijk even hier; http://www.behringer.com/EN/Products/RX1602.aspx

T.R.E techno rave electro expansie voor de Quasimidi Quasar € 20 incl. verzenden en perfect verpakken

Yamaha An-200 incl.org adapter manual diskette en Cd-rom € 150 incl. aangetekend/verzekerd verzenden en perfect veilig verpakken,
 

Attachments

  • Tascam Pocketstudio Dp-004.jpg
    Tascam Pocketstudio Dp-004.jpg
    49,7 KB · Bekeken: 111
  • RX1602_P0206_FrontTop_web.jpg
    RX1602_P0206_FrontTop_web.jpg
    40,5 KB · Bekeken: 86
Even serieus !!

Als ik spullen in de verkoop heb, zijn ze goed en goedkoop, de meeste spullen zijn vaak heel weinig gebruikt door een reclameburo van een familielid, het apparaat is dan afgeschreven of door de klant betaald, ook heb ik geen verpak en verzendkosten, van het het geld koop ik zelf spulletjes voor mijn hobby,

Ik weet dat ik er mensen blij mee maak, helaas baal ik soms een beetje van mensen die zeggen blij te zijn, omdat ze met mijn spullen lekker kunnen hobbyen, dan blijkt dat ze dat gewoon kletsen en juist voor de handel gebruiken, moet ieder voor zichzelf weten, maar ik baal er van, dan heb ik een vaste schare die bied dan op de laag geprijste spullen zo laag dat ik me gewoon in de zeik genomen voel, en dan nog de categorie belovers, maak direkt geld over, stuur het aub morgenochtend op, dan blijkt dus dat er helemaal geen geld wordt overgemaakt, baas stort te laat, onverwachte uitgave vrouw, verkeerd gironummer enz, ik heb alle smoezen al gehad, soms bewaar ik de spullen meer dan een week, meerdere dingen tegelijk verpakt met naam en adres er op, en dan weer een smoes, pffffff

Iedereen die mij kent, weet dat ik altijd maar even goede vrienden zegt, overal begrip voo hebt, nooit boos wordt enz, maar het moet wel leuk blijven, het is ook mijn hobby en waarom moet ik alles voor niks gaan geven, zelfs dat wordt me gevraagd, ach joh jij heb toch altijd spullen zat, en om af te sluiten wordt ik ook moe van zeurders die vragen of het apparaat niet kapot of beschadigd is, als ik schrijf; in staat van nieuw,

Okee genoeg gezeurd, wil je iets van me kopen, dan maak je het geld over, giro giro = direkt bank giro = de volgende dag, zoniet, geen discussie meer, ik verkoop echt nooit meer iets aan je, ik heb inmiddels een lijstje met heel veel tillers en verveliaas die hier op het forum de boel verzieken, en ik ben niet de enige, ik communiceer al jaren met de serieuze forumvrienden hier, einde verhaal,

Weer in de verkoop na smoesjes Yamaha An-200, Weer in de verkoop na vage reactie de Behringer mixer pro-1602 TRE board = er nog, en de Tascam pocketstudio is verkocht aan kabouter Plop.
 
Yamaha An-200 en de Behringer Rx-1602 zijn nu echt waar verkocht,

Helaas heeft kabouter Plop mij in de maling genomen met de Tascam, die is dus nog te koop, evenals het T.R.E board voor de Quasar.
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top