• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

12 kanaals Tascam Portastudio 464

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Nightly Build

beware the fury of a patient man
Lid sinds
11 januari 2002
Berichten
5.929
Locatie
Utrecht, NL
Beschrijving:
12 kanaals professionele mixer met 2x aux send en goeie eq. zeer goed geluid. ingebouwd 4 sporen casettegedeelte (bijna niet gebruikt) met dbx ruisonderdrukking, sync mogelijkheid en uitgebreide opnamemogelijkheden. op dubbele snelheid real 2 real kwaliteit. uiterst geschikt om professionele opnamen te maken voor jamsessies maar ook voor studiogebruik. in perfecte staat incl. manual (evt. te ruil tegen audiokaart/interface voor de mac - geen audiomedia)

Prijs: € 360,-
 
Laatst gewijzigd:
even iets tussendoor

even iets tussendoor

He Bounce,

Klopt het dat jij ook moest draaien op 15 Dec in amersfoort feestje van max (wat niet doorging) ?? Zat die flyer eens te bekijken en zag jou naam staan. Was toch veel te druk geweest voor max, hahaha max zelf live....mc-en bij jou bij mij en een feest geven ?? Nee.. geintje... jammer dat het niet doorging !!

Groetjes Glenn Plumber
 
On-topic blijven aub!

On-topic blijven aub!

He Bounce,

Klopt het dat jij ook moest draaien op 15 Dec in amersfoort feestje van max (wat niet doorging) ?? Zat die flyer eens te bekijken en zag jou naam staan. Was toch veel te druk geweest voor max, hahaha max zelf live....mc-en bij jou bij mij en een feest geven ?? Nee.. geintje... jammer dat het niet doorging !!

Groetjes Glenn Plumber
Hee jongens, ik wil de marktplaats graag dedicated houden.
Dus hierbij het verzoek om on-topic te blijven.
Posts zoals deze kun je kwijt bij Slap Geouwehoer of via een PBtje.
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top