• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Roland Sp-555 Yamaha An-200 & Dx 200 en Boss MicroBr

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

ykaruzo

Gedeactiveerd account
Lid sinds
7 oktober 2005
Berichten
960
Roland Sp-555 Super Sampler geheel nieuw in doos voor ongelofelijke spotprijs van € 270 incl. aangetekend en verzekerd verzenden, hij wordt zeer zorgvuldig verpakt in versterkte dubbele doos met bubbelfolie en piepschuim,

Ook nog steeds te koop
Nieuwe Boss Micro Br met extra leren org. Boss tas en 1 Gb Sd card de tas alleen kost bij Correct € 39 als hij in de tas zit is hij ook volledig te gebruiken, is slechts 1 x gebruikt voor een reclame spotje,

Compleet in de doos met alles wat erbij hoort, dus ook de bijgeleverde Boss Sd card
Koopje € 120 incl. aangetekend en verzekerd verzenden, wordt uiteraard ook extra veilig in dubbele doos verstuurd,

Na zo’n vijf jaar trouwe dienst van in de weg staan heb ik dan toch besloten mijn Yamaha An-200 en de Dx-200 in de aanbieding te doen, allebei voorzien van de org. adapter de An heeft er een floppy en manual bij, de Dx een Cd-rom en geen manual, maar een kind van 3 kan hem bedienen,

150 euro per stuk of allebei tegelijk voor een mooi voorstel, en uiteraard is dit inclusief aangetekend/verzekerd verzenden en extreem perfect verpakken, zoals u van mij gewend bent.
 

Attachments

  • dx200.jpg
    dx200.jpg
    54,2 KB · Bekeken: 116
  • an200.jpg
    an200.jpg
    47,9 KB · Bekeken: 98
  • roland_sp-555.jpg
    roland_sp-555.jpg
    47,1 KB · Bekeken: 98
  • Micro.jpg
    Micro.jpg
    40,5 KB · Bekeken: 99
Extra bericht:

Bij de Boss Micro zit de aankoopfactuur met nog ruim 11 mnd garantie,

en van de Dx-200 heb ik de dikke manual bij gevonden en nog een Cd-rom An-200 tools

Let op !! Bij de Sp-555 krijg je gratis nog een Sandisk ultra 2 Cf card van 512 mb en een Superlux zwanenhals mic PRA-618M en niet te vergeten de Sp-555 is nieuw in de doos.
 
Ik begrijp er niks meer van, welke Synthfreak wil er nou geen Yamaha Dx-200 bij hebben, Loop & Pattern factory en een super Dx Synt ineen die ook nog eens extreem te tweaken is, zulke vieze metaalgeluiden komen eruit gadver !! onbeschrijfelijk horror, Slechts 150 euro incl org. adapter, manual, 2 cd-roms perfect verpakt en aangetekend/verzekerd verzonden.

Wat ik ook helemaal niet meer begrijp is de Boss MicroBr die ik nog te koop heb, 4 sporen ministudio/Mp3 speler/met ingebouwde effecten, met drumpattern en leren beschermhoes, ook nog een extra Sd card erbij, aankoopfactuur met nog 11,5 maand garantie en alles nieuw in de doos, OKEEE prijsverlaging slechts € 100 incl. superieur verpakken en aangetekend en verzekerd verzenden.
 
Voorlopig zijn de Boss en de Yamaha gereserveerd, eindelijk een verstandig iemand, al moest hij helemaal uit Belgie kome (-;
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top