cubase sx

ponchovogel

vers als belegen brood
Lid sinds
20 mei 2002
Berichten
75
Locatie
de straat bij jou om de hoek
Ik heb sx en heb t volgende probleem nl. dat als ik cubase opstart het programma gaat inializen van plugins en dan vastloopt. Nu kom ik cubase niet meer in. Wat ik heb gedaan toen ik er nog wel in kwam was het volgende nl. ik heb onder devices de plugin lijst geupdate en daar aangegeven dat ie dat moest doen vanaf mijn c:/. Ik kan nu heel cubase niet meer opstarten....repairen/verwijderen nix helpt.Zelfs het register ingedoken maar helaas...De update deed ik omdsat bij t opstarten wat dll's mistte en die verwezen naar plugin.dll's. wie weet mij te helpen want wat ik te horen krijg bij de winkle is een simpele format c: maar ja daar loop ik liever omheen.
 
Re: cubase sx

Origineel geplaatst door ponchovogel
Ik heb sx en heb t volgende probleem nl. dat als ik cubase opstart het programma gaat inializen van plugins en dan vastloopt. Nu kom ik cubase niet meer in. Wat ik heb gedaan toen ik er nog wel in kwam was het volgende nl. ik heb onder devices de plugin lijst geupdate en daar aangegeven dat ie dat moest doen vanaf mijn c:/. Ik kan nu heel cubase niet meer opstarten....repairen/verwijderen nix helpt.Zelfs het register ingedoken maar helaas...De update deed ik omdsat bij t opstarten wat dll's mistte en die verwezen naar plugin.dll's. wie weet mij te helpen want wat ik te horen krijg bij de winkle is een simpele format c: maar ja daar loop ik liever omheen.

meestal komt dit doordat je een niet goed werkende plugin hebt geinstalleerd..... ga ff met terugwerkende kracht na welke plugin je als laatste hebt geinstalleerd voordat cubase niet meer wilde opstarten, en haal deze weg, door bv. de bijbehorende .dll effe te renamen naar .dll.bak ofzo.....

Olaf
 
dit ga ik zeker dan proberen maar wel vaag dat dit pas na de update is gebeurd terwijl er nix meer aan plugs is toegevoegd naar mijn mening..want met initializen geeft ie allemaal vage namen die ik nooit eerder heb gezien maar ja ik probeer wel wat.
 
jippie holee het is gelukt!!!!! In register staat als je naar vst zoekt ergens vst pad hier staat de geselecteerde pad die ik had gekozen nl. c:/ deze kan je in register weer terugzetten in mijn geval naar c:/steinberg/cubase/vst plugins. Dan werkt alles weer en is t probleem opgelost.
 
Back
Top