Eventide Pitchfactor

Eventide komt 'soon' met een nieuw model in de stompbox-serie, te weten de Pitchfactor!
attachment.php

Voor de mensen die de Eventide stompboxes niet kennen; naast deze pitchshifter is er ook een delay (TimeFactor) en een modulatie (ModFactor) stompbox verkrijgbaar; deze apparaatjes zijn erg goed ontvangen. Ook heel fijn voor de studio-muzikant, met volledige MIDI automation / clocking, USB interface en stereo (line-level!) inputs en outputs.

Zo te zien maakt de Pitchfactor net als de andere stompboxes ook weer gebruik van de Eclipse technologie, waarbij een aantal presets teruggaan naar eerdere modellen (met name de beroemde H3000).
Ziet er veelbelovend uit met die H910/H949, micropitchshift en Crystal Echoes opties!

Linkage: http://web.eventide.com/AudioDivision/Products/StompBoxes/PitchFactor.aspx
 

Attachments

  • pitchfactor.jpeg
    pitchfactor.jpeg
    270,5 KB · Bekeken: 89
  • pitch_factor.jpg
    pitch_factor.jpg
    72,2 KB · Bekeken: 96
Last edited by a moderator:
Bericht door een moderator:
plaatje even verkleind voor de gebruikers die nog op 1024 draaien ;)
 
Zo, ik hoop dat ik dit bakje ga kunnen betalen, deze móet gewoon in mijn saxofoon rig. Gaaf!
 
Nee, Modfactor is wel leuk, maar voor mij niet leuk genoeg.
Timefactor heb ik inmiddels wel, en vind ik echt supergaaf!
Deze Pitchfactor wel erg aantrekkelijk op zich, maar dan wacht ik wel liever tot de prijs ervan een beetje op het huidige niveau Timefactor is aangekomen...
 

Vergelijkbare discussies

Back
Top