Modulaire modules en vakantie geld 2009

sms303

WHAT UR WATCHIN'?!?!
Lid sinds
28 Maart 2004
Berichten
3.844
Locatie
Rotterodamus
In gedachte ben ik al druk met het uitgeven van mn vakantiegeld 2009.

De onsterstaande modules trekken me (voorlopig) het meest;
1) Synthasonic 4pole filter
2) Synthasonic Phaser
3) Analogue System RS120
4) Analogue Systems RS400
5) Harvestman Stillon
6) Livewire Vulcan modulator
7) Modcan 30b super Delay
8) Modcan 39b Frequency Shifter

1) ik vind de demo op de site mooi en denk dat je ook nooit genoeg filters tot je beschikking kan hebben
2) i like phasers!!! Imo is de 2e output erg leuk om het 2e signaal verder te bewerken en over het 1e geluid heen te laten moduleren
3) combi filter + delay --> extra filter met delay mogelijkheid.. een delay ontbreekt nog in mn setup
4) van doepfer heb ik A-125 welke ik goed vind klinken en vrijwel altijd gebruik. De RS400 is imo uitgebreider dan de A-125 en past mooi in mn 3HE analogue system rack
5) Als ik het goed begrijp 4x audio in voor op je modulair en dat in slechts 1 module. Bedoeling om mn modulair evt. als FX te gebruiken
6) ik mis in mn huidige setup een freaky cv controleerbare LFO (op youtube heb ik wat filmpjes gezien en denk dat het een toevoeging is)
7) Tsja.. wat kan je over deze module zeggen?!?!?! FREAKY SHIT (helaas wel prijzig :()
8) Idem!!! (HELAAS ERG DUUR :()

Hoe zit het met de voeding van deze modules?
Het zijn verschillende merken maar werken ze ook verschillende stuurspanning vanuit de voeding?

Verder ben ik benieuwd wat anderen van mn modulekeuze vinden (wel/geen toevoeging aan mn setup?)

@Mono:
Van jou heb ik een aantal Analogue System modules in een 3He case + voeding gekocht. Kunnen de bovenstaande modules op deze voeding worden bijgeprikt?
 
De eerste 6 modules kun je in rack erbij plaatsen en met de voeding van stroom voorzien (+12v/-12v). Deze hebben 3u Euro formaat.
De Modcan modules hebben een ander formaat (5u) en ander voltage (+15v/-15v). Daar zul je dus een apart rack+voeding voor moeten kopen of maken.

Wel heel mooi spul van Modcan.

Als je een freaky CV controlled LFO wil kun je ook eens kijken naar de Livewire Dual Cyclotron Das een heel fijne module :luv:
 
Eerst maar eens zorgen dat we vakantiegeld krijgen.... met al die massaontslagen moet je voorzichtig zijn.
 
Als je van phasers houdt zou ik zeker ook eens naar de Moog MF-103 12 stage Phaser luisteren. Dat ding lijkt misschien wel op een eenvoudige stompbox maar is in feite een "modulaire" phaser dankzij alle CV in & outputs. En hij klinkt als een klok.
 
wat kost dat bijelkaar?
koop anders een creature:)

als t zover is zal ik zeker een keus moeten maken
alles in 1 keer kopen zal niet (lees: nooit!) gebeuren
hopelijk worden eind mei/begin juni wat modulles 2e hands aangeboden
 
In gedachte ben ik al druk met het uitgeven van mn vakantiegeld 2009.

De onsterstaande modules trekken me (voorlopig) het meest;
1) Synthasonic 4pole filter
2) Synthasonic Phaser
3) Analogue System RS120
4) Analogue Systems RS400
5) Harvestman Stillon
6) Livewire Vulcan modulator
7) Modcan 30b super Delay
8) Modcan 39b Frequency Shifter

1) ik vind de demo op de site mooi en denk dat je ook nooit genoeg filters tot je beschikking kan hebben
2) i like phasers!!! Imo is de 2e output erg leuk om het 2e signaal verder te bewerken en over het 1e geluid heen te laten moduleren
3) combi filter + delay --> extra filter met delay mogelijkheid.. een delay ontbreekt nog in mn setup
4) van doepfer heb ik A-125 welke ik goed vind klinken en vrijwel altijd gebruik. De RS400 is imo uitgebreider dan de A-125 en past mooi in mn 3HE analogue system rack
5) Als ik het goed begrijp 4x audio in voor op je modulair en dat in slechts 1 module. Bedoeling om mn modulair evt. als FX te gebruiken
6) ik mis in mn huidige setup een freaky cv controleerbare LFO (op youtube heb ik wat filmpjes gezien en denk dat het een toevoeging is)
7) Tsja.. wat kan je over deze module zeggen?!?!?! FREAKY SHIT (helaas wel prijzig :()
8) Idem!!! (HELAAS ERG DUUR :()

Hoe zit het met de voeding van deze modules?
Het zijn verschillende merken maar werken ze ook verschillende stuurspanning vanuit de voeding?

Verder ben ik benieuwd wat anderen van mn modulekeuze vinden (wel/geen toevoeging aan mn setup?)

@Mono:
Van jou heb ik een aantal Analogue System modules in een 3He case + voeding gekocht. Kunnen de bovenstaande modules op deze voeding worden bijgeprikt?

http://www.theharvestman.org/r1982.php......en dze mixer http://www.theharvestman.org/1980.php
kweet niet ofje al ms 20 ofso qa filter heb - deze schynt er op te lijken

en dat sem filter 200 $ d8 ook van live wire [mono poste een keertje dat ergens ...erg tof ] die wilk namelijk asap halen
livewire = cool stuf ..geloof niet belachelijkduur

zo
dat modcan spul ; die 30 b? delay module wazigggggggggggg dat spul klinkt goed mann
checkdie demo,s http://modcan.com/sound.html
ook die revrb demos
 
Laatst gewijzigd:
Back
Top